FANDOM

48
Odnosi się to do dnia gdy Emily znika i odnajduje się, nad grobem Alison gdzie okazuje się, że ciało ktoś zabrał. Kłamczuchy spały wtedy u Spencer. Miało to miejsce w piątek, 31 sierpnia 2011 roku. Większość sezonu 3 obraca się wokół tego, co się naprawdę wydarzyło się tej nocy.

Kolejność wydarzeńEdytuj

Przed piżama-party Edytuj

  • Ktoś (prawdopodobnie A dawał Emily tabletki nasenne i środki uspokajające używane do opanowania agresywnych chorych i więźniów. Po zmieszaniu z alkoholem, jednym z efektów ubocznych jest utrata pamięci.

Wczesnym wieczoremEdytuj

  • Emily jest w domu Spencer, gdzie z dziewczynami piją i rozmawiają o ich lecie oraz o śmierci Mai. Dziewczyny zasypiają.

Środek nocyEdytuj

  • Emily opuszcza dom Spencer. Dziewczyna jedzie do domu Paige, która zabiera ją do domu, myśląc, że była pijana. Dochodzi do pocałunku dziewczyn. Kiedy Paige idzie do kuchni i wraca z szklanką wody, Emily znika. Paige próbuje do niej zadzwonić, ale nikt nie odbiera. Wszystko dzieje się około godziny 23:00.
  • Emily odbiera telefon z nieznanego numeru około godziny 11:00. W pewnym momencie, jest z Holdenem i razem idą na kawę.
  • Jenna i Noel widzieli Emily jak wychodzi pijana (około 12:00 lub 00:30).
  • Emily przypomina sobie, że siedziała na tylnym siedzeniu w samochodzie Jenny.
  • Około północy, ktoś włamuje się do domu Spencer i dzwoni do Emily (około 00:00).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki