FANDOM

Tu nie chodzi o pieniądze! Tylko o posiadanie domu, rodziny i przyjaciół, którzy oddadzą za siebie życie. Nawet jeśli popełniają błędy, nawet jeśli popełniają ogromne błędy, nadal się kochają. Po prostu... Proszę, po prostu chcę, wiedzieć jak to jest.
Alex o swoich motywach, aby zostać A.D.

Alexandra "Alex" Drake - trzecie i ostatnie dziecko Mary Drake oraz drugie z Peterem Hastingsem. Siostra bliźniaczka Spencer Hastings i przyrodnia siostra Charlotte, Melissy oraz Jasona. Główna antagonistka sezonu 6B oraz sezonu 7. Alex była Uber A (znana także jako A.D.) i chciała pomścić śmierć Charlotte. Wierzyła, że Kłamczuchy wiedzą, kto ją zabił. Wkrótce Alex zaczęła podszywać się pod Spencer - była zazdrosna o jej życie. Podczas gdy jej siostra wychowywała się w kochającej rodzinie, ona została adoptowana przez bogatą brytyjską rodzinę, a potem porzucona i zmuszona do życia w sierocińcu. Zazdrościła bliźniaczce chłopaka oraz kochających przyjaciół. W wielu scenach sezonu 7, Alex udaje Spencer, aby ostatecznie uwięzić ją oraz przejąć jej życie. Kiedy chłopak Alex- Wren pytał o jej motywy, ona odpowiedziała, że chciałaby wiedzieć jak to jest mieć normalne życie. W nieznanym okresie zamordowała go, bo wszystko o jej działaniach. Jego prochy trzyma w diamentowym naszyjniku, by mogła go zabrać ze sobą. Jest osobą, która postrzeliła Spencer w "The DArkest Knight". Grana przez Troian Bellisario.

CiekawostkiEdytuj

  • W książkach także A. okazała się być bliźniaczka jednej z Kłamczuch.
  • Została oddana do adopcji przez swoją matkę, przez co nie wiedziała o istnieniu Charlotte i Spencer.
  • Alex jest młodsza od Spencer o kilka minut.
  • Alex była zakochana w Wrenie i kazała mu się postrzelić, aby mieć taką sama bliznę, co Spencer.
  • Zabiła Wrena i wrzuciła jego prochy do diamentowego naszyjnika, aby mogła go zabrać ze sobą.
  • Pojawia się w serialu jeszcze przed jej ujawnieniem. Jednak wtedy udawała Spencer.
  • Wychowywała się w Wielkiej Brytanii i ma brytyjski akcent.
  • Poznała Charlotte przed jej śmiercią. Została A.D., aby pomścić jej śmierć.
  • Charlotte dała jej płytę Patsy Cline, zanim wyjechała, aby wrócić do Rosewood.
  • Jest tajemniczym nabywcą domu, który buduje Toby.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki