FANDOM

Alison DiLaurentis - córka Jessici DiLaurentis i Petera Hastingsa. Siostra bliźniaczka Courtney DiLaurentis i przyrodnia siostra Jasona DiLaurentis oraz sióstr Hastings - Melissy i Spencer. Druga A oraz morderczyni Courtney, Iana Thomasa, Jenny Cavanaugh i Kyli Kennedy.

Alison nosiła wcześniej nazwisko Day-DiLaurentis, które skrócono, aby ukryć istnienie jej siostry bliźniaczki. Przez nią Courtney została uznana za chorą psychicznie i zamknięta w Radley. Kiedy po trzech lata Courtney wróciła na krótko do domu, zamieniła się miejscami z Ali (wbrew jej woli), przez co to ją z powrotem odesłano do jednego z ośrodków. Dziewczyna wiodła teraz nowe życie jako swoja siostra, podczas gdy Ali planowała zemstę. Po dwóch latach rodzice zabrali Prawdziwą Ali do domu na wakacje. Alison wykorzystała tę szansę, aby zabić siostrę. Po śmierci Mony wraz z Nickiem Maxwellem (wspólnikiem Ali) przejęli od niej grę.

RelacjeEdytuj

Courtney DiLaurentisEdytuj

Jako dzieci Ali i Courtney były ze sobą bardzo blisko - nieraz spały w jednym łóżku, jeździły na rowerach przed domem, śpiewały piosenki na głosy. W pewnym momencie ich życia Alison stała się zazdrosna o bardziej popularną siostrę. Uknuła plan pozbycia się jej. Zmuszała siostrę do udawania jej przed sąsiadami, znęcała się, dopóki ta nie odegrała się na niej - wtedy wołała rodziców, aby przedstawić im sytuację, w której to Courtney jest tą złą. Lekarz zdiagnozował u Courtney schizofrenię paranoidalną, a rodzina umieściła ją w Radley.

Odrzucona bliźniaczka wróciła do domu na krótko po zamknięciu ośrodka. Był to czas gry o flagę. Alison głośno przechwalała się, że wie gdzie jest kawałek sztandaru, więc Hanna, Spencer, Emily i Aria znalazły się w ogródku DiLaurentisów, aby go zdobyć. Gdy Courtney, która wyglądała identycznie jak Ali, wyszła do nich, rodzina wzięła Prawdziwą Ali za jej siostrę. Dziewczyna została odesłana, a Courtney zajęła jej miejsce.

Kiedy Courtney prowadziła beztroskie życie jako Alison, Ali planowała zemstę. Podczas wakacji przed siódmą klasą Prawdziwa Ali wróciła do domu. Podczas nocy, w której Kłamczuchy spotkały się u Spencer, Prawdziwa Alison obserwowała je. Gdy Courtney wyszła z domu, Alison zaatakowała ją i zażądała wyjawienia prawdy. Courtney nie zgodziła się, a wtedy jej siostra spróbowała ja zabić. Dziewczyna błagała o litość i powiedziała, że przyzna się do wszystkiego, bo chce tylko odzyskać Alison. Chciała, aby znów były siostrami. Ali zawahała się. Potem zobaczyła Nicka Maxwella, chłopaka, który był zakochany w Prawdziwej Alison. Wtedy dziewczyna zamordowała swoją siostrę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki