FANDOM

Był lekarzem Charlotte DiLaurentis, gdy była w Radley. Głosował za wypuszczeniem jej ze szpitala. W finale sezonu 6 dowiadujemy się, że był jedyną osobą, którą Cece na prawdę kochała. Wnioskuję z tego, iż on także ją kochał. Udaje zakochanego w Alison zapewne, aby być blisko jej i kłamczuch. Aria udzieliła im ślubu w tym samym dniu, w którym ponownie wzięli ślub jej rodzice. Rollins przebrał się za Wildena i razem z siostrą bliźniaczką matki Alison, próbował ją przekonać, że widzi zmarłych.
Pretty-little-liars 0
. Współpracował z Jenna Marshall.

Elliott Rollins naprawdę nazywał się Archer Dunhill. Od momentu umieszczenia Charlotte DiLaurentis w szpitalu starał się zbliżyć do jej siostry Alison, podając się za zmarłego w 1958 roku dr Elliotta Rollinsa. Kiedy Charlotte została wypuszczona ze szpitala i niecały dzień później zabita, Archer zaczął dążyć do wyniszczenia psychiki Alison, zaczynając od wzięcia z nią ślubu (udzielonego przez Arię). Jakiś czas później Archer zainicjował upadek ze schodów Alison. Po tym, jak dziewczyna wydobrzała i wróciła do domu, Archer zaczął współpracę z Mary Drake. Kobieta ucharakteryzowała się na swoją siostrę - Jessicę DiLaurentis - wyglądającą tak, jak po śmierci (ubrudzoną ziemią. Jessica po śmierci została zakopana). Zaś Archer za sprawą perfekcyjnej maski wyglądał jak Darren Wilden, również po śmierci (z krwawymi śladami postrzału w dwóch miejscach. Wilden zginął od dwóch strzałów z pistoletu). Tak ucharakteryzowani pokazali się kilka razy Alison, która była przekonana, że widzi zmarłych poprzez działanie leków na wstrząśnienie mózgu, którego doznała po upadku ze schodów. Przerażona, postanowiła zgłosić się do szpitala w Welby, aby podjąć leczenie psychiatryczne. Archer Dunhill został jej lekarzem i zakazał komukolwiek ją odwiedzać. Wstrzykiwał jej substancję, która znacznie pogarszała jej stan. Kiedy Aria, Hanna, Spencer i Emily odkryły prawdziwe oblicze Archera, ten zdążył już zorientować się, co się dzieje i zabrał Alison ze szpitala, zanim jej przyjaciółki to zrobiły. Gdy jechał z nią drogą pomiędzy lasem, Alison niespodziewanie spowodowała, że samochód się zatrzymał. Wysiadła i zaczęła uciekać. Skręciła do lasu, a kiedy Archer próbował ją dogonić, wpadł wprost na maskę samochodu Hanny, która razem z przyjaciółkami śledziła wcześniej jego samochód. Hanna nie zdążyła wyhamować i prawdopodobnie zabiła Archera, po czym zakopała go razem z przyjaciółkami w lesie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki