FANDOM

CAll Security jest siódmym odcinkiem Pretty Dirty Secrets. Jego emisja odbyła się 9 października 2012.

OpisEdytuj

Shana zamyka stoisko. Dostaje telefon od kogoś i mówi, żeby nie naciskał i nie stresował jej. Zapewnia jej, że to, co zostało zamówione na pewno będzie przed Halloween dostępne i przypomina, że też była jej przyjaciółką. Shana mówi dzwoniącemu, że był pewny, co do Rosewood i jej się tu spodoba. Kiedy w końcu Shana zamyka sklep, zakapturzona osoba wychodzi zza kostiumów, jednak szybko się chowa, kiedy policjant przechodzi się po sklepie i pilnuje, czy na pewno nikogo nie ma. Kiedy opuszcza, A wychodzi z ukryta i podchodzi do komputera. Przegląda nagrania z komputera i przygląda się rozmowie CeCe i Jasona, zatrzymując na moment i patrząc na CeCe. Następnie ogląda wideo z rozmowy Noela i Garretta. Zauważa kobietę, która wychodzi w przebraniu z przebieralni. Ostatnie wideo, jakie ogląda to rozmowa Lucasa i zombie. Zauważa też, jak kobieta w czerwonym płaszczu (podobnym do Vivian Darkbloom) i czarnych butach przechodzi. Kopiuje je na swój twardy dysk i kasuje z komputera.

ObsadaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zostało ujawnione, że osoba z którą Shana rozmawiała to Alison. [1]

OdcinekEdytuj

Pretty Dirty Secrets 1x07 napisy PL03:24

Pretty Dirty Secrets 1x07 napisy PL

NawigacjaEdytuj

Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki