FANDOM

Claudia Dawson (Rivers) — jest biologiczną matką Caleb'a. Mieszka w Montecito w Californii.

Biografia Edytuj

Będąc młodą kobietą Claudia zaszła w ciąże z Jamie'm, którego bardzo kochała. Ten jednak nie był przygotowany na to, aby zostać ojcem i często znikał albo robił głupie rzeczy, więc para rozstała się. Claudia urodziła i nadała swojemu dziecku imię Caleb. Kiedy chłopiec skończył pięć lat zostawiła go w domu swojej ciotki i nigdy nie wróciła. Caleb trafił do domu dziecka i rodzin zastępczych, ale mimo to nadal szukał biologicznej matki. Claudia także chciała odnaleźć syna, w tym celu wynajęła prywatnego detektywa. Kiedy Caleb się o tym dowiedział pojechał do niej do Californii. Obecnie są w dobrych relacjach.

Losy w serialuEdytuj

Caleb planuje odnaleźć matkę i wyjechać do Arizony, ponieważ mając 10 lat otrzymał od niej kartkę urodzinową. Chłopak myśli, że kobieta nadal tam mieszka. Próbuje wyjechać na dobre, ale zatrzymuje go Lucas więc zostaje w Rosewood dla Hanny.

Notatki Edytuj

  • Claudia zostawiła swoje dziecko kiedy miało pięć lat. Tym dzieckiem był Caleb.
  • Jadąc autem Claudia została zepchnięta z drogi przez A.
  • Założyła własną rodzinę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki