FANDOM

Courtney DiLaurentis - córka Jessici DiLaurentis i Petera Hastingsa, siostra bliźniaczka Alison DiLaurentis, przyrodnia siostra Jasona DiLaurentisa i sióstr Hastings - Melissy i Spencer. Pierwotnie nosiła nazwisko Day-DiLaurentis, ale rodzina skróciła je, aby zataić istnienie Courtney i zacząć od początku w Rosewood.

Przez manipulacje Alison została uznana za chorą psychicznie i umieszczona w Radley. Gdy zamykano ośrodek, dziewczyna wykorzystała szansę, aby zamienić się miejscami z siostrą bliźniaczką. Alison odesłano, a Courtney rozpoczęła nowe życie jako swoja siostra. Zaprzyjaźniła się z Arią, Emily, Spencer i Hanną. Courtney została wepchnięta do dołu przez swoją siostrę, co spowodowało jej śmierć.

WyglądEdytuj

Courtney miała długie, falowane włosy w kolorze miodowego blondu. Jej oczy były głębokie i niebieskie. Twarz dziewczyny miała kształt serca.

Courtney i Alison były niemal identyczne, jednak można było zauważyć między nimi drobne różnice. Courtney miała cieńsze oraz mniej niebieskie oczy niż Ali, a jej włosy były jaśniejsze i mniej falowane. Alison była szczuplejsza w talii i miała większe piersi. To Alison była tą ładniejszą bliźniaczką, co niejednokrotnie powtarzała jej siostra.

ZwiązkiEdytuj

  • Matt Reynolds: Matt był najprzystojnieszym chłopakiem w 7. klasie, zaś Courtney (jako Alison) była najładniejszą dziewczyną. Z tego powodu stali się parą. Gdy chłopak wyjechał do Wirginii, prosił ją o związek na odległość, ale dziewczyna z nim zerwała.
  • Nick Maxwell:
  • Ian Thomas:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki