FANDOM

Dianne Fitzgerald  jest to bohaterka serialu. Pretty Little Liars —  W jej rolę wcieliła się Mary Page Keller

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Dianne jest kobieta w wieku 47-50 lat. Ma krotko ścięte brązowe włosy i oczy o tym samym kolorze. Na jej twarzy pojawiaja sie nieliczne zmarszczki.

Osobowość Edytuj

Dianne jest bogata i bezwzględna wobec innych. Na swoj sposob wydaje sie byc okrutna. Zawsze chcesz dla siebie jak najlepiej, dba o imie swojej rodziny.

Sezon 3 Edytuj

 Stolen KissesEdytuj

Dianne odwiedza w Roswood swojego starszego syna o imieniu Ezra, który nie jest zadowolony z przyjazdu matki. W czasie pobytu Dianne poznaje dziewczynę swojego syna - Arię. Na początku wydaje się być miła i zaprasza ich do galerii sztuki, gdzie pokazuje swoje prawdziwe oblicze. Wypytuje Arię o nieprzyjemne dla niej tematy, takie jak rozwód rodziców i problemy brata. Następnie Dianne uznaje, ze Aria nie jest dziewczyną dla Ezry i próbuje ja przekupić, aby ta zerwała z Ezrą. Dziewczyna odrzuca propozycje, mimo to zastanawia sie nad slowami Dianne.

The Kahn GameEdytuj

Drugi syn Dianne - Wesley, rozmawia z Aria na temat Maggie, jednak ta nie wie kto to jest. Ezra wyjaśnia jej tajemnicę z przed lat, oraz mówi o tym, co Dianne zrobiła Maggie.

Dead to MeEdytuj

Wesley wyjawia, że Dianne korzysta z jego pieniędzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki