FANDOM

Drużyna A - tajemnicza grupa osób, którzy używają pseudonimu "A", aby prześladować i zagrażać Kłamczuchom: Alison DiLaurentis, Spencer Hastings, Arii Montgomery, Hannie Marin i Emily Fields. Należą do niego pomocniny A, którzy z różnych powodów wspierają jego działania. Najczęściej tym powodem jest chęć zemsty. Jak ujawnia odcinek "The First Secret", Drużyna została założona w październiku 2008 r.

Mona Vanderwaal była członkiem Drużyny, co zostało ujawnione w odcinku "UnmAsked". Toby Cavanaugh był członkiem Drużyny, co zostało ujawnione w odcinku "Lady Killer", Spencer Hastings także była członkiem Drużyny, co zostało ujawnione w odcinku "I'm Your Puppet".

Kiedy Mona została ujawniona jako Oryginalne "A", starała się przekonać Spencer Hastings do przystąpienia do "Drużyny A". Kiedy Mona została przyjęta do Radley Sanitarium, słyszymy w jej głowie, że wszystko idzie dokładnie tak, jak planowano. Odwiedziła ją tam tajemnicza osoba w czerwonej kurtce i Mona powiedziała jej, że zrobiła wszystko, co kazała zrobić. Od tej chwili Czerwony Płaszcz przejęła grę.

Drużyna Big A składała się z Charlotte(poprzednio znanej jako Charles), Sary, Spencer, Mony, Toby`ego, Lucasa, Melissy i Wildena (według Mony).

Po pięciu latach od zdemaskowania Big A, Uber A zaczął dręczyć Kłamczuchy. Druga drużyna A (nieoficjalna nazwa) składa się z Jenny, Sydney, Arii i prawdopodobnie Mary oraz Archera

CzłonkowieEdytuj

Drużyna MonyEdytuj

Drużyna CharlotteEdytuj

CeceA

Charles DiLaurentis/Charlotte DiLaurentis. Charles ukradł Monie grę, kiedy przebywała w Radley Sanitarium. Był nazywany "Big A". To on prawdopodobnie założył drużynę. Charles został ujawniony jako transseksualistka, Charlotte DiLaurentis alias Cece Drake. Przejęła grę, aby zaplanować własną zemstę za lata uwięzienia w Radley i bycia zaniedbywaną przez rodzinę. Została zabita przez Monę.

MonaA

Mona Vanderwaal. Nowe "A" zajęło jej miejsce po wydarzeniach z sezonu 2. W finale sezonu 3 Mona ujawniła, że Czerwony Płaszcz była jej wspólnikiem przez krótki okres czasu. W sezonie 4 Mona zostaje wyrzucona z drużyny i sama staje się celem.

TobyA

Toby Cavanaugh. Podwójny agent. Dołączył po "Stolen Kisses", aby chronić Spencer i odkryć więcej informacji. Wyrzucony po A DAngerous GAme.

SpencerA

Spencer Hastings. Podwójna agentka. Dołączyła w "I'm Your Puppet", aby dowiedzieć się czegoś o Tobym i Czerwonym Płaszczu. Wyrzucona po A DAngerous GAme.

QH

Melissa Hastings. Była Królową Kier. Szantażowana przez Darrena Wildena.

WildenA

Darren Wilden. Wilden był Królową Kier wraz z Melissą Hastings w Pociągu Halloween. Otrzymał wiadomość od "A", które przekazało mu, aby wziął udział w "naszym mały grillu", co odnosiło się do pożaru w domu. Nie wiadomo jednak, czy był prawdziwym członkiem Drużyny czy dołączył przez szantaż jak Lucas i Melissa. Został zabity przez Charlotte DiLaurentis.

SaraRedCoat

Sara Harvey. Charles używał jej jako wabika na Kłamczuchy. Była Czerwonym Płaszczem i Czarną Wdową. Jej motywy są nieznane. Została zabita przez Noela.

NoelKahn1

Noel Kahn. Szpiegował Kłamczuchy dla Charlotte DiLaurentis i pomagał jej, gdy były uwięzione w Dollhouse. Został przypadkowo zabity przez Hannę i Emily, gdy podczas walki wpadł na siekierę, co go zdekapitowało.

Drużyna Uber AEdytuj

UberA

Uber A. To A jest bardziej zabójcze niż Mona i Charlotte. Jego pierwotną misją było odkrycie tożsamość Mordercy Charlotte i zemsta, ale w końcu bardziej skupia się na dręczeniu Kłamczuch.

JennaA-team

Jenna Marshall. Ujawniano w "Wanted: Dead or Alive". Była przyjaciółką Charlotte. Dziewczyny były ze sobą blisko. Jenna była zła z powodu jej śmierci. Jest liderką zespołu.

Sydney

Sydney Driscoll. Ujawniono w "Power Play". Twierdziła, że nie chce być w 'przegrywającej' drużynie.

AriaBluza

Aria Montgomery. Dołączyła w "In the Eye Abides the Heart", a zdemaskowana została w "Choose or Lose". Była szantażowana przez A.D.. Grożono jej ujawnieniem wypełnionych przez nią dokumentów, w którym oskarżała Ezrę o wykorzystanie nieletniej.

Zdemolowała pokój przygotowany dla dziecka Alison i Emily w "The Glove That Rocks the Cradle" oraz podrzuciła telefon z nagraniem rozmowy Petera Hastingsa i Jessiki DiLaurentis w "Driving Miss Crazy".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki