FANDOM

Duża Rhonda jest pacjentką w Radley Sanitarium, która została wprowadzona w piątym sezonie Pretty Little Liars. W jej postać wcieliła się Ambrit Millhouse.

SeriaEdytuj

The Silence of E. Lamb

Pretty Little Liars S05E07 046
Siedząc z daleka od pozostałych w pokoju zabaw, Rhonda krzyczy "złodziejka" w kierunku Arii, kiedy dziewczyna rozkłada różne rysunki na stole, wliczając w to rysunek Bethany przedstawiający panią DiLaurentis. Pielęgniarka mówi Rhondzie, że jedną rzeczą jest nie brać udziału w zajęciach, a drugą przeszkadzać na nich. Rhonda odpowiada jedynie, że Aria ukradła jej rysunek. Pielęgniarka jednak mówi jej, że to pierwsze zajęcia Arii z nimi.

Idąc za Arią, Rhonda stara się dotknąć ręki Arii, kiedy ta się odwraca i pyta, co ona robi. Rhonda odpowiada jedynie "to nie należy do ciebie, wyrwałaś to z mojej książki. Gdzie to jest?" Kiedy Aria chce coś powiedzieć, Rhonda krzyczy "ona dała to mi, nie tobie!", i kiedy Aria czy Bethany naprawdę dała te rysunki Rhondzie, Rhonda przerywa jej i pyta, czy wie, co robi się ze złodziejami. Obcina im ręce, a następnie pyta, co by Aria zrobiła bez rąk. Bez zastanowienia, Aria sięga do torby i oddaje Rhondzie, pytając czemu Bethany dała jej szkicownik. Rhonda odpowiada "myślisz, że jestem złodziejem? To ty jesteś". Wówczas Eddie wchodzi do środka i pyta się Rhondy, czemu myśli, że Aria cokolwiek jej ukradła. Rhonda nic nie odpowiada, tylko wychodzi pod pretekstem, że musi wziąć prysznic.

Rhonda wychodzi ze swojego pokoju i idzie pod prysznic, gdzie krzyczy "kto pozwolił jej brać prysznic w moim miejscu? Wszyscy zabierają moje rzeczy, bez wyjątku". Wraca do swojego pokoju i siada na łóżku w samym ręczniku.

Scream For Me

Pretty.Little.Liars.S05E08.720p.HDTV 0970
Wchodząc do swojego pokoju, Rhonda wpadła na Arię i spytała jej, czy szuka tutaj czegoś konkretnego. Aria odpowiada Rhondzie, że nie mogła jej znaleźć, a chciała jedynie zerknąć na jej szkicownik po raz kolejny, dodając, że któraś z pielęgniarek jej wspomniała, iż trzyma go pod łóżkiem. Kiedy Aria chce wyjść z sali, Rhonda łapie jej ramię i mówi, że zapomnieć o tym, co widziała, ale będzie to ją trochę kosztować.

Wypijając łyk po łyku z butelki piwa korzennego, które Aria jej dała, Rhonda opiera się na krześle i kładzie nogi na stole pytając Arii czemu jej tak zależy na szkicowniku, pytając, czy Bethany była jej przyjaciółką. Aria zgodnie z prawdą odpowiada, że nigdy jej nie spotkała, ale ciało Bethany zostało pogrzebane w ogrodzie jej przyjaciółki i wszyscy się zastnaawiają, czemu uciekła. Kiedy Rhonda je czipsy serowe, Rhonda wspomina, że w Radley każdy myśli o ucieczce i o wiele więcej osób miało gorzej niż sama Bethany. Kiedy Aria pyta się jej, co to znaczy, Rhonda odpowiada, że nikt nigdy nnie zabierał jej do cyrku, czy na spacery. Kiedy Aria pyta się o kogo chodzi, Rhonda odpowiada "ta bogata kobieta z dużą portmonetką". Aria pyta się Rhondy, czy kobieta, o której mówi miała na nazwisko DiLaurentis. Rhonda przytakuje, że brzmiało jakoś podobnie. Dziewczyna pyta się Rhondy, czy wie coś o żółtym topie, jednak ta zaprzecza i odpowiada, że jedyne, co pamięta to imię "Custard". Aria zastanawia się, czemu pani DiLaurentis miałaby dać Bethany ciasto. Wtedy, Rhonda wyjaśnia jej, że to imię konia. Aria pyta się Rhondy, czemu pani DiLaurentis miałaby dawać Bethany prezenty. Kiedy Rhonda nie odpowiada, dziewczyna mówi, że ta bogata kobieta została pochowana obok miejsca w którym ciało Bethany zostało znalezione i czy ma pojęcie, kto może za tym stać. Kiedy Rhonda jest bliska odpowiedzi, do sali wchodzi pielęgniarka i wygania Arię, zabierając wszystkie słodycze Rhondzie ujawniając, że Rhonda jest chora na cukrzycę.

WystąpieniaEdytuj

Season 5 (2/25)

GaleriaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki