FANDOM

Ten artykuł dotyczy postaci książkowej. Zobacz także bohaterkę serialu .

Ella Montgomery -  jest mamą Arii i Mike'a. Obecnie mieszka w domu Montgomery'ch, a Byron wyprowadził się, gdy Ella odkryła jego zdradę.

Wygląd FizycznyEdytuj

Ella ma czarne włosy i niebieskie oczy. W pewnym momencie wydaje się być cały czas zestresowana i zmęczona, po odkryciu niewierności męża.

BiografiaEdytuj

Ella jest typem artystycznej kobiety, która zachęca do kreartwności i swobody własne dzieci. Ona i Byron wolą, kiedy dzieci zwracają się do nich po imieniu i traktują je dużo luźniej niż inni rodzice swoje potomstwo. Jej związek z mężem zaczął się pogarszać gdy Aria była w gimnazjum. Jednakże kilka miesięcy po zniknięciu "Alison" rodzina przeprowadza się na Islandie, a tam ich związek rozkwita na nowo.

Ich związek jest jednak ponownie przychamowany, kiedy powracają do Rosewood. Byron znów staje się odległy, a Ella zaczyna mieć napięte uczucia co do niego. Kobieta jest co raz bardziej zaniepokojona jego zachowaniem, a nawet pyta córkę, co ona o tym myśli. Ostatecznie dowiaduje się prawdy od "A", dostając od niego anomnimowy list z którego dowiaduje się o romansie męża, z jedną ze studentek - Meredith Gates i że Aria wiedziała o tym. Jest wściekła że córka nie powiedziała jej o romansie i przez pewien czas nie odzywa się do niej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki