FANDOM

Pobrane-1

Przyjaźń Emily Fields i Arii Montgomery. Niektórzy uważają, że te dwie dziewczyny nie są jakoś szczególnie blisko. Nie zmienia to faktu, że zawsze mogą na siebie liczyć i ufać sobie wzajemnie. Obydwie są szczere i wielkoduszne. Aria, tak jak reszta przyjaciółek akceptuje odmienną oorientację Em. Po powrocie z Islandii Aria jako pierwszą spotyka Emily. Dziewczyny łączy także fakt, że obydwie mają na sumieniu śmierć człowieka. Emily zabiła Nate'a w obronie własnej, a Aria Shane, by ratować przyjaciółki.

Najlepsze momenty: Edytuj

  • Emily i Aria jako pierwsze przyznały się przed sobą, że dostają wiadomości od "A".
  • Kiedy Aria dowiedziała się, że Em kochała Alison, Aria próbowała ją pocieszyć i zapewniła, ona też ją na pewno kochała. Może w inny sposób, ale kochała.
  • Emily doradziła Arii, by powiedziała Ezrze o "A" .
  • Emily i Aria podsłuchują rozmowę Caleba z Jenną i orientują się, że oszukuje on Hannę.
  • Kiedy mama Arii zorientowała się, że jej córka się z kimś spotyka dała Emily na przechowanie rzeczy związane z Ezrą.
  • Emily wraz ze Spencer odkrywają ciemnie Jasona, w której znajdują się zdjęcia Arii, kiedy śpi. Natychmiast ostrzegają przed nim przyjaciółkę.
  • Przed wyjazdem Mai Aria z resztą przyjaciółek organizują dla niej wieczór pożegnalny w domu Spencer.
  • W trzecim sezonie Emily i Hanna widzą jak Meredith kupuje w aptece środki nasenne i wybiera się do Arii. Dziewczyny od razu idą na pomoc przyjaciółce.
  • Kiedy w czwartym sezonie dochodzi do kłótni pomiędzy Emily i Spencer, Aria bierze stronę Emily.
  • Po rozstaniu z Ezrą Aria jest załamana i chce wyjechać. Emily próbuje ją powstrzymać.
  • Po śmierci Shany za którą odpowiedzialna jest Aria, emily stara się podtrzymać na duchu przyjaciółkę, ponieważ sama też zabiła człowieka.
  • Emily jako pierwsza dowiedziała się o pocałunku Arii z Andrew.

Kłótnie: Edytuj

  • Pomiędzy kłamczuchami doszło do kłótni, kiedy Aria okłamała Emily, by zwabić ją do domu Spencer. Wówczas Aria i je przyjaciółki myślały, że Paige jest "A".
  • Dziewczyny pokłóciły się, kiedy Emily próbowała powstrzymać Arię przed wyjazdem.

Cytaty: Edytuj

Emily : Jestem bardziej zła niż przerażona.

Aria : Pożyczysz mi tego trochę ?
Emily : Częstuj się.

Emily : Mój tata myśli, że jestem kłębkiem nerwów.

Aria : Ponieważ nie chciałaś prowadzić swojego auta ?
Emily : Ponieważ próbowałam go zaatakować nożyczkami.

Aria : Co powinnam założyć ? Muszę wyglądać niesamowicie wyrafinowanie..
Emily : Co powiesz na koszulkę z Hello Kitty ?

Aria : W jaki sposób się dowiedziałaś?
Emily :Proszę Cię, oglądam "Koło fortuny" od trzeciego roku życia.

Aria : Dokąd idziesz?

Emily : Do toalety. Jeśli nie wierzycie, chodźcie ze mną, może zmieścimy się do jednej kabiny.

Emily [o Alison] : Oskarżyłyśmy ją o bycie "A" prosto w twarz.
Aria : Możemy to jakoś cofnąć?

Emily : Ktoś pochował Ali na jej podwórku.

Aria : Tak, a potem pani Grunwald wykopała ją.

Hanna : Tak, jak marchewkę.

Emily : Jak mam mieszkać w tym domu ?

Aria : Po prostu nie opuszczaj drugiego piętra.

Spencer : I noś zawsze bieliznę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki