FANDOM

Grace i Lily DiLaurentis-Fields - epizodyczne bohaterki serialu Pretty Little Liars. Siostry bliźniaczki urodzone przez Alison DiLaurentis. Ich biologicznym rodzicami są Emily Fields i Wren Kingston, jednak dziewczynki wychowywane są przez Alison i Emily. Urodziły się po rocznym przeskoku czasowym w 'Til Death Do Us Part.

HistoriaEdytuj

W odcinku The DArkest Knight Alison wyjawia, że jest w ciąży. Domniemanym ojcem dziecka ma być martwy mąż Archer Dunhill, znany także jako dr. Eliott Rollins.

W Power Play A.D. przydziela Ali zadanie, polegające na udaniu się do sklepu z ubraniami oraz zabawkami dziecięcymi. Tam Alison odkrywa, że podczas pobytu w Welby została zapłodniona jajeczkami Emily oraz spermą nieznanego mężczyzny.

W 'Til Death Do Us Part ma miejsce roczny przeskok czasowy. W jego czasie na świat przyszły bliźniaczki. Po raz pierwszy widzimy je w domu razem z matkami. Podczas przygotowań do ślubu Arii, Alex Drake trzyma jedną z sióstr na rękach i przyznaje, że Wren Kingston jest ich biologicznym ojcem. Są obecne podczas ceremonii ślubnej.

CiekawostkiEdytuj

  • Są trzecią parą bliźniaczek w rodzinie DiLaurentis-Drake.
    • Pojawiały się one w każdym pokoleniu rodziny. Poprzednimi parami były Jessica i Mary oraz Spencer i Alex.
  • Są czwartą parą bliźniaczek w serialu. Innymi są wyżej wymienione kobiety oraz Alice i jej siostra.
  • Grace i Lily są jedynymi bliźniaczkami, z których przynajmniej jedna nie została ukazana jako antagonistka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki