FANDOM

Charmed-Pretty-Little-Liars-image-charmed-and-pretty-little-liars-36063032-498-373
Przyjaźń Emily Fields i Hanny Marin. Kłamczuchy są ze sobą bardzo mocno związane. To właśnie dla tych dwóch dziewczy Alison była najbardziej okrutna. Emily dokuczała z powodu jej orientacji, a u Hanny miała problem z jej nadwagą. Kiedy Hanna ma jakiś problem zazwyczaj dzwoni do Emily i odwrotnie. Kiedy rodzice Emily przebywali w Texasie, dziewczyna mieszkała w domu Hanny. To także je do siebie zbliżyło.Dziewczyny zawsze się wzajemnie wspierają i mogą na siebie liczyć.Aktorki Ashley Benson i Shay Mitchell przyjaźnią się także prywatnie.

Najlepsze momenty: Edytuj

  • Hanna pierwsza dowiedziała się o odmiennej orientacji Em i zapewniła ją, że to akceptuje.
  • Kiedy Hanna miała wypadek, to Emily wezwała pogotowie.
  • Emily zadeklarowała, że jeśli Caleb skrzywdzi jej przyjaciółkę, to go zabije.
  • Kiedy Lucas próbuje utopić Hannę w jeziorze Emily wzywa pogotowie.
  • Gdy Emily za dużo wypiła na imprezie, Hanna zaprowadziła ją do łóżka w domu Spencer i pocieszyła.
  • Hanna wspierała Emily, kiedy zaginęła jej dziewczyna Maya.
  • Kiedy Hanna zauważyła, że dziewczyna Em coś knuje śledziła ją i dotarła do klubu dla lesbijek.
  • Hanna i Emily włamują się do domku Noela Kahna, gdzie ta pierwsza zostaje ranna. Wówczas Emily prosi o pomoc Wrena.
  • Hanna i Emily, wraz z Arią włamują się do kostnicy, by udowodnić Spencer, że Toby jednak żyje.
  • Kiedy Hanna ma szlaban z powodu próby zakopania broni w lesie, Emily przychodzi do niej pod pretekstem odrabiana lekcji, by sprawdzić jak się czuje.
  • Emily zgadza się śledzić Caleba, kiedy Hanna myśli, że pakuje się on w jakieś kłopoty.
  • W 5. sezonie Emily daje lekcję tańca Hannie, by mogła wziąć udział w konkursie i zarobić pieniądze na studia. Ostatecznie sama chce wziąć udział w tym konkursie, a wygraną podarować Hannie.

Kłótnie: Edytuj

  • Emily złości się na Hannę i resztę dziewczyn, kiedy te podejrzewają jej dziewczynę Paige o bycie "A" i zabicie Mai. Okazuje się, że zabójcą był Nate.
  • W 5. sezonie Emily wściekła się na Hannę, kiedy ta próbowała pomóc w ucieczce Alison. Ostatecznie dziewczyna została w Rosewood,a Hanna i Emily doszły do porozumienia.

Cytaty: Edytuj

Hanna : Chodzi o jakąś lesbijską sprawę ?
Emily: Nie, chodzi o mój mózg.

Emily: Nikt nie widział Shany od koncertu. Jakby zniknęła..
Hanna: Nie mogła tak po prostu zniknąć, to nie Hogwart.

Hanna : Jesteś w ciąży ?

Emily : Zamknij się, Hanna!
Hanna : Łapiemy to, masz chłopaka, wszystkie miałyśmy. Nawet Emily...

Emily : Zamknij się, Hanna!

Hanna : Kochamy Cię Emily, nikogo nie obchodzi z kim jesteś.

Emily : Myślę. że Hanna ma na myśli..
Hanna : Nie, Hanna wie co ma na myśli.

Emily : Śledź go!
Hanna : Nie, Ty go śledź, ja muszę zmienić bieliznę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki