FANDOM

Ten artykuł dotyczy postaci książkowej. Zobacz także bohaterkę serialu .

  Hanna Marin jest jedną z czterech głównych postaci w serii książek Pretty Little Liars stworzonych przez Sarę Shepard. Na okładkach książek jest przedstawiana przez Sarah Dewey.

Wygląd Edytuj

Hanna została opisana jako niezwykle piękna dziewczyna. Jej bulimia i pierwsze wymioty rozpoczęły się kiedy odwiedziła tatę i jego nową żonę Isabel, oraz jej córkę Kate w Annapolis. Użyła do tego szczoteczki do zębów Kate. Dziewczyna chciała czuć się jak wieszak, by być jak inne popularne nastolatki w szkole. Jej choroba zaczęła się także przez rozwód jej rodziców oraz zaginięcie/śmierć jej przyjaciółki Alison. Po tych wydarzeniach razem ze swoją nową przyjaciółką Moną przeszły ogromną przemianę i zostały królowymi w Rosewood Day. Hanna posiada długie kasztanowe włosy, bursztynowe oczy i nosi rozmiar 34.

Osobowość Edytuj

  • Cechy wyróżniające: Rozmiar 34
  • Znana z: Zakupów, nienagannego stylu i popularności
  • Ulubione rzeczy: jej pies Dot, zakupy i jej mąż Mike Montgomery
  • Największy żal: jej była waga, bycie nieudacznikiem w przeszłości
  • Najgorsze wykroczenie: jej wypadek samochodowy z Madison
  • Znak zodiaku: Koziorożec

Biografia Edytuj

Hanna nie zawsze była piękna. Gdy była młodsza była wyjątkowo pulchna. Razem ze Spencer, Arią, Emily i ich liderką Alison tworzyły grupę najpopularniejszej paczki w całym Rosewood Day. Jej rodzice rozwiedli się, a jej ojciec Tom znalazł sobie nową żonę - Isabel Randall, która miała córkę Kate. Podczas jednej z wizyt u taty w Annapolis Hanna była razem z Ali. Marin poczuła się porzucona przez przyjaciółkę, która świetnie dogadała się z jej przybraną siostrą. Po komentarzu ojca na temat jej wagi, Hanna poszła do łazienki i zwymiotowała przy użyciu szczoteczki Kate. Alison widziała co zrobiła jej przyjaciółka i na każdym kroku jej to przypominała. Po zniknięciu Ali, jej przyjaźń z resztą dziewczyn się rozpadła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki