FANDOM

Cafe-blog2

Przyjaźń pomiędzy Hanną Marin, a Arią Montgomery. Dziewczyny pozostają w bliskich stosunkach. Spędzają ze sobą dużo czasu. W odcinku pilotowym, kiedy Aria po roku wraca do Rosewood, na tej drugiej nie robi to większego wrażenia, ponieważ nie miały ze sobą kontaktu, ale z czasem ich relacje poprawiają się. Zbliża ich do siebie zarówno śmierć Alison, jak i wspólny wróg. Hanna jako pierwsza dowiaduje się o romansie przyjaciółki z nauczycielem Ezrą Fitzem. Za to Aria jako pierwsza odkrywa, że Hanna cierpiała na bulimię.Kiedy po szkolnym balu chce się umówić z Arią, ta odmawia ze względu na przyjaźń z Marin. Aria, ma również dobre stosunki z obecnym chłopakiem Hanny, Calebem. Blisko ze sobą związane są także mamy kłamczuch.

Najlepsze momenty: Edytuj

  • Kiedy kilku chłopaków wyśmiewa się z Hanny, która je babeczki, Aria spławia ich. Następnie Hanna zwierza się młodej Montgomery, że w przeszłości cierpiała na bulimię.
  • Hanna pomaga Arii sprawdzić kim jest tajemnicza kobieta ze zdjęcia z mieszkania jej ukochanego. Zaznacza przy tym, że ją samą może ktoś oszukiwać, ale nie jej najlepszą przyjaciółkę.
  • Kiedy Aria podejrzewa, że jej ojciec spotyka się z jej matką, razem z Hanną śledzą go.
  • Po tym jak Hanna prawie zatonęła w jeziorze, dziewczyna boi się zostać w domu. Wówczas Aria jest gotowa odwołać randkę z Holdenem, aby przyjaciółka nie była sama.
    Tumblr m56nmcaRQh1qeysf2o3 250
  • W chwili gdy Aria zostaje przestraszona przez "A" w szkolnej toalecie, Hanna raz ze Spencer, od razu przybiegają, by ją wesprzeć.
  • Kiedy Aria dowiaduje się, że Ezra ma syna, Hanna radzi jej, by jak najszybciej mu o tym powiedziała.
  • Hanna pomaga Arii założyć konto na portalu randkowym dla Elli.
  • Aria włamuje się z Hanną do Radley, aby wyciągnąć jakieś informacje od Mony.
  • Kiedy Hanna i Caleb sprzeczają się, ponieważ dziewczyna ukrywa pewne sprawy, Aria radzi aby powiedziała prawdę.Ostatecznie jednak dochodzi do rozstania. Aria wówczas pociesz przyjaciółkę.
  • Aria także wspiera Hannę, kiedy Caleb zostaje postrzelony.
  • Aria pomaga Hannie zatopić w jeziorze samochód detektywa Wildena, który mógł pogrążyć matkę Marin.
  • Hanna wraz z resztą przyjaciółek pomaga Arii wydostać się ze skrzyni, w której zostaje zamknięta. Po wszystkim Hanna wspiera ją.
  • Kiedy Hanna podejrzewa, że jej matka mogła mieć coś wspólnego ze śmiercią Wildena, dzwoni do Arii nad ranem i pyta czy w razie potrzeby Arii tata kryłby Arii mamę, gdyby wpadła w poważne kłopoty.
  • Gdy Hanna i Emily odkrywają, że Meredith może zrobić krzywdę Arii, przyjaciółki od razu przybiegają na pomoc.
  • Po rozstaniu Arii z Ezrą Hanna przychodzi do przyjaciółki by ją wesprzeć. Kiedy młoda Montgomery chce iść do dyrektora Tamborelli powiedzieć o swoim romansie z nauczycielem, Hanna ją powstrzymuje.
  • Kiedy dziewczyny znajdują pamiętnik Ali, Hanna wyrwała z niego jedną kartę, ponieważ nie chciała ujawnić, co wydarzyło się pomiędzy nią, a bratem Arii Mike'em. Bała się bowiem, że odbije się to na ich przyjaźni.
  • W piątym sezonie, kiedy Alison i Hanna trafiają za kratki, matka Arii, radzi by trzymała się od Alison z daleka. Wówczas Aria z oburzeniem pyta czy to samo ma zrobić w stosunku do Hanny.

Kłótnie : Edytuj

  • Hanna zmuszona przez "A" wysyła bilet na wystawę do mamy Arii na której jej córka ma się spotkać ze swoim ukochanym. Aria się o tym dowiaduje i wścieka się na przyjaciółkę. Ostatecznie jej wybacza.
  • Kiedy Hanna próbuje w jakiś sposób pomóc przyjaciółce po rozstaniu z Ezrą, Aria wpada w szał i wykrzykuje jej, żeby dała jej spokój i zostawiła ją w spokoju.
  • W piątym sezonie narzeczony Elli, Zack podrywa Hannę,ta mówi o tym Arii. Dziewczyna nie wierzy przyjaciółce i wyprasza ją ze swojego domu. Kiedy okazuje się, ze Hanna miała rację, przyjaciółka przeprasza ją iw wszystko wraca do normy.

Cytaty : Edytuj

Hanna [do Arii] : Oszukasz mnie, wstydź się. Oszukasz moją najlepszą przyjaciółkę, jesteś martwą kupą mięsa.

Hanna : Dalej Emily!
Aria: Ona jeszcze nie płynie.

Aria : Serio zostawiłaś list Twojej mamie ?
Hanna :Tak. "Droga mamo, poszłam do lasu szukać mordercy"

Hanna [ do Spencer] : Ok, przyjęłam.

Aria : Przyjęłam?

Hanna : No co? Jesteśmy na misji.

Hanna : Myślisz, że Twój tata mógłby kryć Twoją mamę, gdyby wpadła w poważne kłopoty?

Aria : Hej. Dzień dobry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki