FANDOM

Ten artykuł dotyczy Jenna Marshall. Zobacz także Jenna Cavanaugh (postać książkowa) .

Może nie widzę, ale mogę wyczuć sukę na kilometr
Jenna do Addison Derringer

Jenna Marshall jest młodszą przyrodnią siostrą Tobiego Cavanaugh. Była ofiarą żartu Alison i kłamczuch przez który straciła, ale odzyskała wzrok po udanej operacji. Na początku Jenna udawała, że operacja się nie powiodła. Jenna jest częścią Ligi (Drużyna B) wraz z Shaną i Melissą. W jej rolę wcieliła się Tammin Sursok.

BiografiaEdytuj

W październiku 2008 roku przeniosła się do Rosewood po tym, jak jej matka poślubiła ojca Toby'ego. Szybko stała się popularna w Rosewood High School. Alison zaprosiła Jennę do dołączenia do jej grupy przyjaciół, lecz ta odmówiła. To doprowadziło do długotrwałej rywalizacji i nienawiści między nimi. Jenna jest manipulantką, szybko wpada w agresję. Zmusiła swojego przyrodniego brata Toby'ego do stosunku płciowego z nią. Po oślepieniu przez Alison i jej przyjaciółki, Jenna znienawidziła Kłamczuchy, co zostało jej do dziś.

Pod koniec sezonu 2, Jenna przechodzi operację oczu, która okazuje się sukcesem i odzyskuje wzrok aż do końca trzeciego sezonu. W czwartym sezonie okazuje się jednak, że operacja ma czasowe skutki.  Jenna myślała, że to Garrett zabił Alison. Nie znała jednak prawdy, gdyż była wtedy ślepa.

Wkrótce reszta biografii...

SerialEdytuj

Wkrótce...

Wkrótce...

Wkrótce...

Wkrótce...

Występy (24/95)Edytuj

Sezon 1 (6/22)

Sezon 2 (13/25)

Sezon 3 (8/24)

Sezon 4 (TBA/24)

ZwiązkiEdytuj

Wkrótce...

NotkiEdytuj

Wkrótce...

MyśliEdytuj

Wkrótce...

TeorieEdytuj

Wkrótce...

CytatyEdytuj

Wkrótce...

GaleriaEdytuj

Wkrótce...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki