FANDOM

Mona rozdaje zaproszenia na swój glamping (glam camping). Emily, Aria i Spencer nie zamieżają iść, ale dostają SMSa: Camp Mona jest polowaniem, a ja jestem nagrodą. Spróbujcie mnie znaleźć suki-A.

Hanna rozmawia z mamą o problemach finansowych. Okazuje się, że mają zaległe rachunki hipoteczne. Mona namawia Hannę na ucieczkę ze szkoły i świętowanie jej urodzin w sklepach z odzieżą. Hanna nie zgadza się.

Byron próbuje dobrze wywiazać się z nowych obowiązków samotnego rodzica. Aria próbuje zrobić pranie.

Spencer i Melissa rozmawiają o powrocie Iana di trenera hokeja. Spencer przypomina sobie jak Ian objął ją podczas treningu i pocałował w szyję.

Aria umawia się na randkę z Noelem.

Kłamczuchy są wezwane do gabinetu dyrektora. Pokazują im nagranie z nocy smierci Alison. Do Rosewood przyjeżdża agent FBI.

Ashley Marin zdesperowana "pożycza" pieniadze ze skrytki pani Potter.

Z szafki Arii wypada książka Ezra. A każe przeczytać Arii wiersz ze strony 22 zatytułowany "B-26", który opowiada o miłości Ezry i Arii.

A rozsiewa plotkę, ze Hanna ma liposunkcję żołądka. Jedna z dziewczyn z nadwagąpyta Hanny kto był jej lekarzem. Mona zakancza przyjaźń z Hanną i zabrania jej przyjść na Camp Mona. Mona rozkoszuje się tym, że potraktowała Hannę, tak jak kiedyś paczka Alison traktowała ją. Hanna jest smutna ponieważ Mona była jej przyjaciółką, gdy Kłamczych nie było przy niej. Teraz to one ją wspierają, a Mona odrzuca. Hanna chce zachować obie przyjaźnie.

Spencer próbuje naprawić relacje z siostrą. Pomaga Ianowi, który pragnie by Melissa dała mu kolejną szansę. Spencer zwierza się dziewczynom z pocałunku i randki z Ianem zeszłego lata. W telewizji mówią o znalezionym swetrze Alison z nocy, gdy zginęła. Sweter ten z plamą Alison znaleziono u Tobyego.

Maia pociesza Emily, bo ta jest załamana złą oceną Tobyego. Miała go za przyjaciel jednak on zabił Alison. W drzwiach sypialni Emily staje jej ojciec, który wrócił wcześniej z misji w Afganistanie. Emily jest zachwycona. W drzwiach staje Pam i chłodno sugeruje, że Maya powinna wyjść i zostawić rodzinę samą.

Na obiedzie z Ellą, Aria mówi, że czuła nienawiść pomiędzy Alison, a Tobym. Aria widzi, że ręce jej mamy są ubrudzone farbą. Jest zadowolona, że wróciła do tworzenia sztuki. Ella przyznaje, że wróciła do malowania po rozstaniu z Byronem. Wie jak trudno musiało być Arii ukrywać ten sekret.

Ojciec Emily pyta córkę o to jak radzi sobie z wiadomością o Tobym. Em jest zrozpaczona. W salonie staje jej mama trzymając zdjęcie Emily i Mayi na którym się całują. Zdjęcie przysłało A.

Aria i Spencer idą na Camp Mona, zostawiają przeznty i dostają specjalnie na tę okazję uszyte bluzki. Hanna skrywa się w lesie i wypatryje A. Emily jedzie na zabawę oddzielnie. Okazuje się, ze na tylnym siedzeniu samochodu jest Toby. Chce wyjaśnić jej całe nieporozumienie. Przyznaje, że widział Alison w noc jej zaginiecia. Przyszedł podziękować jej za uwolnienie od Jenny. Dał jej swój sweter, ponieważ zrobiło jej się zimno. Tatuaż upamiętniający 1 września odnosi się do odcięcia od Jenny, która zmuszała go do miłosnego zaangażowania. Toby mówi, że mogą spotkać się o północy w kościele. Wtedy jej wyjaśni resztę jego relavji z Jenną. Prosi Emily by nikomu nie mówiła o tym gdzie się ukrywa, bo ktoś może zadzwonić na policję.

Przed rozpoczęciem imprezy Emily mówi dziewczynom o słowach Tobyego. Ona i Aria udają się do punktu fryzjerskiego, a Spencer idzie do Kamienia Pocałunków. Tak znajduje bransoletkę z napisem "Jenna" i dostaje wiadomość od A:"Jesteście ślepe jak Jenna. Szukacie w złych miejscach.-A". Spencer postanawia udać się więc na plac zabaw Wrighta. Aria dostaje wiadomość od Ezry, że muszą się spotkać.

Ashley jest w swoim samochodzie w drodze do banku. Byron proponuje jej podwiezienie do domu, ale ona odmawia. Obok niej leży torba pełna pieniędzy.

Policja znajduje Tobyego obok kościoła i aresztuje go. Ktos zdradził miejsce pobytu Tobyego.

Tymczasem Hanna obserwuje las przez lornetkę. Widzi jak Aria wsiada do samochodu Ezry. Zakochani całują się, a ktoś na tylnej szybie pisze "Widze was". Hanna próbuje ostrzec Arię, ale ta jest skupiona na Ezrze.

Spencer znajduje Emily i razem idą na plac Wrighta. Tam odkrywają drzewo na którym wyrzeźbione jest "Alison+Ian" w serduszku.

Ezra przeprasza Arię. Mówi, że szukał nowej pracy, by ich relacja była prostsza, ale nie potrafi bez niej żyć i prosiu ją o przebaczenie.

Hanna pisze do Kłamczych "Wiem kto jest A". Kiedy dostrzega je na parkingu, zaczyna szybko biec. Auto potrąca ją i jedzie dalej. A wysyła tekst: "Wiedziała za dużo".

A ogląda nagranie, które przesłało policji. Okazuje się, że za kamerą stał Ian.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki