FANDOM

Ten artykuł dotyczy bohatera serialu

. Zobacz także Kenneth DiLaurentis (postać książkowa) .

Obiecuję, że zrobię wszystko, aby pomóc ci o tym zapomnieć.
Kenneth do Alison

Kenneth DiLaurentis to drugoplanowy bohater serialu Pretty Little Liars. Jest biologicznym ojcem Alison DiLaurentis i prawnym ojcem Jasona DiLaurentis. Wyjechał z Rosewood po tym, jak zaginęła jego córka. W serialu tak naprawdę pojawił się w piątym sezonie (wcześniej jedynie o nim wspominano, a w sezonie czwartym pojawił się w jednym odcinku), kiedy Alison się odnalazła. W jego postać wcielił się Jim Abele.

Losy w serialuEdytuj

Pilot
Znajduje się wśród ludzi na pogrzebie Alison, gdzie wita żałobników wraz ze swoją żoną.

Crazy
Okazuje się, że Kenneth nigdy nie wybaczył Hannie tego, że powiedziała, że widziała Alison trzy dni przed tym, jak znaleziono jej ciało. Twierdzi, że z wiekiem staje się coraz okrutniejsza. Jest zdenerwowany ty, że Hanna kłamała w sprawie śmierci Alison.

What Becomes of the Broken-Hearted
Jason ujawnia Emily, że jego ojciec mieszka w apartamentowcu w Rosewood, wskazując, że Kenneth nadal mieszka w mieście i nigdzie się nie wyprowadził.

The Mirror Has Three Faces
Jessica DiLaurentis informuje Emily, że Kenneth się z nią rozwodzi. Zdradza, że jego sposobem na pogodzenie się ze śmiercią córki jest wymazanie jej ze swojej pamięci.

Wkrótce

WystępowanieEdytuj

Sezon 4 (1/25)Edytuj

Sezon 5 (4/25)Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Nie wiadomo, czy jest świadomy dawnego romansu Jessici z Peterem Hastings oraz tego, że Jason nie jest jego biologicznym synem.
  • Jest cholerykiem lub boryka się z chorobą powodującą nerwowość, ponieważ przez lata nie mógł wyzbyć się żalu do Hanny i traktował ją w agresywny sposób.
  • Chociaż nie potwierdzono tego, ale prawdopodobnie to on jest mężczyzną, który kręcił się koło pani DiLaurentis w odcinku "Pilot"'.
  • Rozwiódł się ze swoją żoną, ponieważ w ten sposób chciał pogodzić się ze śmiercią córki.
  • W książkach Kenneth jest wspominany bardzo rzadko, jeśli nie w ogóle (nie wliczając książki "Tajemnice Ali").

GaleriaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki