FANDOM

Spencer schodzi do salonu i słyszy rozmowę Melissy i Iana. Gdy deski pod jej nogami zaczynają skrzypieć, odwraca się i wraca do pokoju. Meliisa patrzy czy ktoś ich nie podsłuchuje. Jest wyraźnie przestraszona taką możliwością. Kiedy Spencer wraca do pokoju, otrzymuje wiadomość od :"Ślub z miłości czy dla alibi?-A".

Następnego dnia Spencer schodzi do kuchni, by zrobić sobie kawę. Pojawia się Ian. Pyta czy w nocy on i Melissa ją obudzili, kiedy wracali z wyjazdu. Ian mówi Spencer, że są teraz rodziną i ona musi patrzeć na niego jak na męża siostry. Spencer zaczyna wypytywać Iana o znaczek Hilton Head na jego bagażu. Ian twierdzi,że był tam już dawno. To ten sam klub w którym Alison spędziła weekend przed swoim zniknięciem. Spencer przypomina sobie, że Alison była w Karolinie Południowej, a jej babcie u której rzekomo była mieszkała w Georgia.

W domu Montgomerych, Byron robi śniadanie dla swoich dzieci. Odkrywa, że Ella zaczęła spotykać się z innymi ludźmi. Mike jest bardzo niezadowolony.

Spencer mówi Emily, że podejrzewa iż ostatni weekend przed śmiercią Alison spędziła z Ianem. Emily ten pomysł nie podoba się. Rozmowa schodzi na temat Tobyego. Spencer nie ufa mu i nazywa go kłamcą. Agent Cooper mija dziewczyny. Spencer dowiaduje się, że Ian był w Hilton Head wtedy, co Alison.

Hanna rozpacza nad stratą pieniedzy. Ashley wyjaśnia, że wszystkie długi mają spłacone. Teraz tylko nie mogą inwestować skradzionych pieniędzy. Stwierdza, że to tylko przestępstwo, jeśli się dowiedzą.

Dziewczyny nadal podejrzewają Noela o bycie A. Widzą jak rozmawia z Mikiem. Do Kłamczuch podchodzi Maya i umawia się z Emily. Kłamczuchy wspierająnowy związek Emily, mimo że wiele innych osób śmieje się z niego.

Noel nadal próbuje szantażować Fitza. Ezra odmawia przyznania Noelowi lepszej oceny. KIedy przychodzi inny uczeń, Noel czyni uwagę o zainteresowaniu Arii starszymi chłopakami.

Hanna odnajduje notatkę dołączoną do banknotu w swojej szafce. Notatka mówi o tym by odebrała zamówienie dla Masywnej Hanny. Kiedy Aria podchodzi do Hanny, dziewcxyna chowa banknot do torby. Aria proponuje Hannie kawę po szkole, jednak ona wykręca się terapią. Toby wraca do szkoły. Wyjmuje książki ze swojej szafki, na której ktoś napisał "Zabójca". Do klasy jest idzie w eskorcie policjantów. Ktoś prosto w twarz nazywa go mordercą.

Hanna zjada dwanaście babeczek przyrządzonych na wzór prosiąt, aby odzyskać od A pieniądze. Hanna przypomina sobie jak Alison pokazała jej jak powodować wymioty. Hanna je na zewnątrz kawiarni. Jest tam sporo osób ze szkoły w tym Noel, który szydzi z niej. Hanna stwierdza, że to dowód iż on jest A.

W pokoju Emily, Maya i Emily leżą na łóżku i chichoczą. Pamela widzi ich gołe nogi przez szparę w drzwiach. Pam jest zła na Mayę. Ona wyczuwa to i wychodzi z domu Fieldsów. Emily mówi mamie, że wstydzi się być jej córką.

Kiedy Hanna kończy babeczki dostaje wiadomość od A. Przy stoliku zauważa ją Aria. Podchodzi i pyta się czemu skłamamła i fizjoterapii. Hanna wyznaje jej swoje problemy z bulimią. Idzie do łazienki, by otrzeć twarz. Kiedy wyciąga papierowe ręczniki jest na nich napisane "Oink Oink Hanna" i kilka banknotów.

Maya zostawiła torbę w pokoju Emily. Pam otwiera ją i znajduje w niej narkotyki. Informuje rodziców Mayi o problemach jej córki, co kończy się wysłaniem Mayi na obóz, który ma pomóc jej w pozbyciu się uzależnienia. Pamela jest zadowolona, gdyż Emily nie będzie miała kontaktu z Mayą.

Spencer zauważa Tobyego po drugiej stronie ulicy. Widzi jak traktują go miejscowi ludzie. Niektóre małe dzieci uciekają od niego. Toby przestraszony biegnie płakać w zaułek.

Arii coraz bardziej nie podoba się zarzyłość pomiędzy Mikiem a Noelem. Mike przy stole mówi, że Noel rozprzestrzenia plotkę o tym, że Fitz ma romans z jedną z uczennic. Byron doskonale wie jak związek z uczennicą może zniszczyćkarierę zawodową. Mike twierdzi, że Noel jest pewny romansu Ezry i jutro ma zamiar powiedziec o nim dyrektorowi. Aria kłamie o nauce ze Spencer i wybiega do swojego samochodu. Jedzie do Ezry, który stwierdza, że ich tajemnica dobiega końca. Stwierdza, ze ich związek jest najbardziej prawdziwą i uczciwą rzeczą w jego życiu. Fitz postanawia odejść z pracy, by Noel nie miał okazji do powiedzenia prawdy. Aria mówi Ezrze, że go kocha i całują się.

Spencer przegląda zawartość pudełek. Do pokoju wchodzi Melissa. Melissa coś upuszcza, a Spencer to podnosi. Okazuje się, że to zestaw do owulacji. Melissa prosi Spencer, by nic nie mówiła rodzicom, ale chce mieć dziecko z Ianem. Spencer jest zdziwiona bo Melissa zawsze dążyła zakarierą i nigdy nie wspominała o tym, by chciałą mieć dziecko. Melissa stwierdza, że już nie musi być najlepsza. Teraz chce skupić się na tym co ważne, czyli na rodzinie. Ian jest zdziwiony, że Melissa powierzyła ich tajemnice Spencer, ale Melissa mówi, że wie, że Spencer potrafi dotrzymać tajemnicy.

W domu Hanna próbuje przemycić swoje ciężko zarobione pieniądze z powrotem do pudełka po lasagne, ale jej mama ją widzi i pyta skąd wzięła pieniądze. Hanna twierdzi , że znalazła je w łazience. Ashley do końca nie chce jej wierzyć, ale nie zamierz narzekać na napływ gotówki. Wie, że Hanna kłamie, ale nie chce jej powiedzieć po czym to poznaje. Hanna, by się dowiedzieć staje przed lustrem i mówi, że jest dziewicą, a następnie, że nie jest. W ten sposób chce zauważyć róznicę w swoim wyglądzie podczas kłamania.

Aria dzwoni do taty i mówi mu, że dzis będzie nocować u Spencer.Tymczasem jest w objęciach Ezry. Przy świecach spędzają swój ostatni dzień razem.

Spencer mówi Hannie o tym, że Melissa chce zajść w ciążę. Do dziewczyn podchodzi Emily i mówi, że Maya jest wysłana na obóz dla narkomanów na trzy miesiące, ponieważ Pamela zadzwoniła do rodziców Mayi.

Ezra przygotowuje się do odejścia z pracy. Wtem okazuje się, że w szafce Noela znaleziono odpowiedzi do testów i nikt mu nie uwierzył w to co mówił o romansie. Dyrekcja zawiesza go w prawach ucznia. Kłamczuchy dostają wiadomość: A jak Alison, nie jak Amator-A.

Dziewczyny są w domu Spencer. Wszystkie zadowolone, bo A utrzymało związek Arii w sekrecie. Następnie dziewczyny zapraszają Emily i Mayę na ich ostatni wspólny wieczór. Dziewczyny tańczą przy blasku świec w sypialni Spencer.

Kłamczuchy zagladają do pudełek Iana, jednak nic nie odkrywają. Maya dziękuje im za ten miły wieczór. Ktoś obserwuje dziewczyny z ogrodu.

Kłamczuchy dostają video od A z nocy gdy Alison zaginęła.Jest to ten sam materiał filmowy , który Officer Cooper pokazała im, ale zawiera kilka dodatkowych sekund. Widać na nim uśmiechniętą twarz Iana, następnie słychać odgłosy walki. Kamera leżała wtedy na ziemi. Widać, że Alison upada, a jej ręka się rusza, by za chwilę znieruchomieć. Kłamczuchy krzyczą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki