FANDOM

Królowa Kier została zidentyfikowana jako Melissa Hastings i Darren Wilden. W odcinku "FAce time" Melissa przyznała się do bycia drugą Królową Kier.

BiografiaEdytuj

Królowa Kier po raz pierwszy pojawia się w trzecim sezonie w odcinku "I'm A Free MAn". Kolejna Królowa pojawia się w odcinku "This Is A DArk Ride" - podaje Arii leki usypiające i zamyka ją w komórce, usiłuje zabić Spencer Hastings i Paige McCullers. Dopiero w czwartym sezonie dowiadujemy się, że są dwie Królowe Kier i poznajemy ich tożsamość.

Pretty Dirty SecretsEdytuj

Królowa Kier znajduje się w sklepie z kostiumami  podsłuchuje rozmowę Noela i Garretta. Ma wtedy na sobie inny strój.

Sezon IIIEdytuj

This Is A DArk Ride

Możemy zauważyć jak Królowa Kier obserwuje Arię rozmawiającą z Adamem Lambertem. Kiedy Aria nie patrzy, Królowa Kier dosypuje jej proszek do drinka.

Później, gdy Spencer wraca szukać Garretta, ma niebezpieczne spotkanie z Królową Kier. Królowa próbuje zrzucić dziewczynę z pociągu, na szczęście Spencer udaje się uciec. Niestety Królowa dogania ją i zaczyna dusić. Przed śmiercią ratuje dziewczynę Paige, a Królowa gdzieś znika. Później Spencer spotyka się z Hanną by omówić sytuację Królowej Kier. Niby żartem Hanna rzuca "To duża dziewczynka", a Spencer zaczyna się zastanawiać czy królowa aby na pewno jest kobietą.

MonA MAniA

Pod koniec tego odcinka zauważamy jak A zakopuje maskę Królowej Kier w lesie obok Opery.

Hot WAter

Paige próbuje pomóc dziewczynom w odkryciu tożsamości mężczyzny w przebraniu Królowej Kier. Kontaktują się z Shaną, dziewczyną ze sklepu z kostiumami, niestety Shana nie może ujawniać informacji o klientach. Hanna, nie chcąc się poddać zakrada się do sklepu z kostiumami i razem z Emily wykradają historię sprzedaży. Dziewczyna prosi Caleba, żeby pomógł jej ustalić tożsamość osoby kupującej strój, za pomocą karty kredytowej, niestety nie udaje się.

Sezon IVEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki