FANDOM

Lesli Stone — pojawia się po raz pierwszy w 5 sezonie serialu Pretty Little Liars. Grana jest przez Elizabeth McLaughlin.

Osobowość Edytuj

Na pierwszy rzut oka Lesli jest postrzegana jako dobra przyjaciółka Mony która wydaje się zdewastowana i smutna po jej śmierci. Wydaje się też stosunkowo nieszkodliwa i po prostu chce wiedzieć, jak Mona została zamordowana, a także upewnić się, że jej morderca zgnije za kratkami.

Jednak w I'm a Good Girl, I am Lesli zostaje ukazana jako dwulicowa dziewczyna kiedy zeznaje przeciwko Alison w sądzie. Stone jest zupełnie inna w porównaniu do jej wcześniejszej postawy gdzie wydaje się przyjazna. Lesli jest także bardzo podejrzliwa i nieufna wobec Kłamczuch.

W sezonie 6 po powrocie Mony do Rosewood, Lesli znowu staje się zupełnie inna i nie jest już postrzegana jako wierna przyjaciółka Mony. Grozi i wyzywa Vanderwaal jak i Hanne, która była wtedy razem z nią.

Okazuje się, że Lesli jest niestabilna emocjonalnie. Dowodem na to jest jej nagła zmiana nastawienia w stosunku do Mony i Kłamczuch. Nie umie się też kontrolować, co widać po kłótni z Vanderwaal. Lesli jest również agresywna, co widzieliśmy kiedy otrzymała od Mony złą wiadomość.

Okazuje się, że Lesli była chora psychicznie i przez długi czas leczyła się w Radley mieszkając w pokoju z Bethany Young. Wtedy objawia się jej dwulicowy charakter, ponieważ kiedy okazuje się, że Kłamczuchy znają jej sekret wpada w szał. Wszystko wskazuje na to, że Bethany była jej przyjaciółką, która jest mocno związana z Big A. Oznacza to, że wie o nim więcej, niż kiedykolwiek powinna.

Sezon 5Edytuj

I'm a Good Girl, I am

Leslistoneproces
Lesli pojawia się jako świadek w sprawie morderstwa jej przyjaciółki z dzieciństwa - Mony Vanderwaal. Zeznaje przeciwko Alison DiLaurentis.

Na rozprawie mówi, że często rozmawiała z Moną przez telefon i szczególnie zbliżyły się do siebie w ciągu lata. Opowiada o kartce, którą przesłała jej dziewczyna, o tym, jak brunetka była zastraszana przez Alison. Gdy prokurator pyta, dlaczego wcześniej nie podzieliła się z sądem tą kartką, Lesli zeznaje, że ją zgubiła i odnalazła dopiero po jakimś czasie. Mówi, że nawet po śmierci Mony, kiedy rzekoma morderczyni była już w więzieniu jej przyjaciółki zachowywały się dziwnie, a chłopak byłej prześladowczyni Kłamczuch (Mike Montgomery) zaatakował ją. Najbardziej denerwowało ją zachowanie Hanny, która podobno nie chciała wpuścić jej do pokoju przyjaciółki. Po rozprawie dziewczyny już jej nie zobaczyły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki