FANDOM

Manna to przyjaźń pomiędzy Hanna Marin a Mona Vanderwaal. Od pierwszego odcinka widać, że dziewczyny są ze sobą bardzo zżyte. Spędzają razem wolną chwilę. Pomimo tego że na pierwszy rzut oka są "puste" i "płytkie" to w głębi duszy są troskliwe, współczujące i kochane. Dziewczyny spędzają ze sobą dużo czasu. Kiedy w drugim sezonie dowiadujemy się że Mona jest "A" Hanna jest zrozpaczona. Nie tylko dla tego, że została oszukana przez przyjaciółkę, ale także dlatego że straciła ją. 

 ==Kłopoty zagrażająco Mann'ie:== 1. Mona - Kiedy okazuje się że jest A, ich przyjaźń wisi na włosku. Hanna nie potrafi jej z początku wybaczyć,ale nigdy jej nie opuszcza.

2.Aria,Spencer, Emily. Kłamczuchy są przeciwne po tym jak Mona wyszła z Radley. Uważają ją za chorą umysłowo i martwią się o Hannę.

3.Caleb. Chłopak Hanny, strasznie się o nią martwi. Boi się, że Mona może jej coś zrobić.

4. A. - "A" przejęło grę Mony i co raz bardziej zastrasza dziewczyny i Monę. Kłamczychy (bez Hanny) oskarżają Monę że to jej wina.

Najlepsze momenty:Edytuj

1. Mona odwiedza Hannę w szpitalu, kiedy ta została potrącona przez A.

2.Mona i Hanna były na przejżdżce konnej z przyszywaną siostrą Han.

3. Rozmowa Mony z Hanną,o Sean'ie.

4. Hanna pomimo tego, że była zraniona przez Monę, odwiedzała ją w Radley.

5. Mona przychodzi do Hanny w środku nocy i prosi o pomoc. Dziewczyna się zgadza.

6. Mona wyciąga nagranie z samochodu Wilden'a i ratuje tym mamę Hanny. 

Kłótnie:Edytuj

1. Hanna z Moną kłócą się o Lucas'a. Mona jest dla niego wredna, natomiast Han zachowuje się sympatycznie w stosunku do niego.

2. Mona nie przekazuje Hannie listu od Caleba i dziewczyna jest wściekła. 

3. Mona potrąciła Hannę samochodem. 

4. Okazuje się że Mona jest A.

5. Dziewczyny mają małą sprzeczkę, o to że Mona kupiła jej torebkę przez Internet ale temu zaprzeczała.

Smutne momenty:Edytuj

1. Mona spada z klifu (?) a Hanna myśli że ona nie żyje.

2.Hanna czuje się zraniona i zdradzona po tym jak Mona okazała się A.

3.Mona trafia do Radley.

Cytaty:Edytuj

Hanna [o Monie]: W Saratodze każdy będzie miał ją głęboko w du*ie.

Hanna [do Mony]: "Wiesz, co? Jeśli powiedziałabym policji, że potrąciłaś mnie swoim samochodem, nie siedziałabyś tu teraz zajadając się brzoskwiniowymi ciasteczkami. Siedziałabyś w więziennej celi z kimś, kto nazywałby cię "ciasteczko", podczas gdy ty rozczesywałabyś mu włosy na plecach." 

Hanna: Świetnie się bawiłyśmy zeszłego lata.

Mona: A większość nawet była legalna.  

Hanna [o Monie]: Nie zwracaj uwagi na nią, ona jest po prostu niebezpieczna.

Spencer: Jak pitbull. Dlaczego przyjaźnisz się z nią?

Hanna': Kiedy bliżej ją poznasz, jest naprawdę zabawna. Ona zawsze jest przy mnie, nawet jeśli tylko patrzy jakprzymierzam buty. Słuchaj, ona jest dobrą osobą. Ludzie zapominają, jakim maniakiem komputerowym kiedyś była.

Zdjęcia Manny:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki