FANDOM

Uwaga spoiler!
Ten artykuł zawiera informacje o niewyemitowanych jeszcze odcinkach. Wiadomości w nim zawarte mogą nie być oficjalnie potwierdzone i pochodzić z Twitterów aktorów i twórców oraz innych stron, więc mogą ulec zmianie. Proszę nie dodawać niezweryfikowanych informacji i dopisywać źródła do publikowanych newsów.

March of Crimes jest dziewiątym odcinkiem piatego sezonu Pretty Little Liars. Jego premiera odbędzie się 5 sierpnia 2014r. na kanale ABC Family.

OpisEdytuj

Hanna coraz bardziej zagłębia się w alkoholowy nałóg, z "pomocą" Caleba, a jej przyjaciele nie mogą dalej stać w bezruchu i patrzeć jak doprowadza się do upadku. Po ostatnim spotkaniu z Hanną Aria zaczyna zwracać uwagę na Zacka i zastanawia się, czy Hanna - kiedy była pijana - powiedziała jej prawdę.

Tymczasem Emily szuka informacji łączących Alison z Noelem, a Spencer dokonuje niespodziewanego odkrycia podczas wizyty u okulisty.

SpoileryEdytuj

  • W odcinku pojawi się Ella.
  • Ella i Zack rozstają się przed swoim przyjęciem zaręczynowym.

Tytuł i nawiązaniaEdytuj

  • Tytuł dziewiątego odcinka "March of Crimes" został ujawniony przez Mayę Goldsmith na Twitterze.
  • Polskie tłumaczenie tytułu brzmi "Marsz Zbrodni".
  • Tytuł może być odniesieniem do nazwy organizacji non-profit March of Dimesz USA, która skupia się na zdrowiu matek i dzieci.

ObsadaEdytuj

Główne roleEdytuj

Poboczne roleEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Nagrywanie rozpoczęło się 30 maja 2014 i zakończyło 9 czerwca 2014.

GaleriaEdytuj

ZwiastunyEdytuj

Pretty Little Liars - 5x09 (August 5 at 8 7c)00:31

Pretty Little Liars - 5x09 (August 5 at 8 7c)

Promo (Tłumaczenie w opisie)

Pretty Little Liars - 5x09 Canadian Promo00:31

Pretty Little Liars - 5x09 Canadian Promo

Kanadyjskie promo (Tłumaczenie w opisie)

NawigacjaEdytuj

Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki