FANDOM

Max jest postacią, która pojawiła się w dwóch seriach ABC Family - Pretty Little Liars i Ravenswood. Pierwszy raz pojawiła się w "Grave New World", kiedy Hanna zobaczyła Max z jej "bliźniaczką".

SeriaEdytuj

Grave New World

Screen Shot 2014-05-01 at 3.41.39 PM

Ubrane w swoje kostiumy, Aria, Hanna i Emily oraz Spencer idą na imprezę na cmentarzu. Emily jest przeciwko temu, ponieważ nie jest gotowa zobaczyć Alison, ale Aria twierdzi, że już ją widziały. W związku z tym, przechodzą przez cmentarne wrota. Hanna zauważa dwie małe dziewczynki o blond włosach, które mają na sobie czerwony płaszcz.

Screen Shot 2014-05-01 at 3.46.19 PM

Cztery dziewczyny spotykają się w namiocie, zastanawiając się czemu Ali chciałaby iść na przyjęcie takie, jak te. Zauważają człowieka, który jest ubrany w dziwny kostium z maską gazową, podobny do tego, co znaleźli w siedzibie "A". Jest z dziewczyną i rozmawiają przyciszeni. Spencer szpieguje ich, Aria i Emily śledzą dziewczynę, która wyszła z namiotu, ale Emily jest zatrzymana przez panią Grunwald, która mówi im, że wszystkie powinny opuścić to miejsce. Hanna ponownie widzi dwie blondynki w czerwonych płaszczach.

Screen Shot 2014-05-01 at 3.57.12 PM

Po tym, jak Caleb znajduję Hannę, mają zamiar odnaleźć pozostałe dziewczyny i zostawić Mirandę. Zapraszają ją do Rosewood, by została z Hanną, jednak Miranda odmawia, ponieważ wciąż ma kilka pytań do swojego wuja. Hanna mówi Calebowi, żeby został z Mirandą i zaopiekował się nią. Hanna całuje go i żegnają się. Kiedy Hanna odchodzi do samochodu, widzi dwie blondynki w czerwonych płaszczach ponownie.

NawigacjaEdytuj

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki