FANDOM

Ten artykuł dotyczy bohaterki serialu. Zobacz także Maya St. Germain (postać książkowa) .

Maya Anne St. Germain to zmarła, pierwsza była dziewczyna Emily, która w Pilocie przeprowadziła się do Rosewood, do starego domu Alison. Ona i Emily od razu zaprzyjaźniły się, a następnie zakochały się w sobie. Pocałowały się na imprezie, po czym Emily zaczęła odrzucać starania Mayi, bo nie była gotowa ujawnić się z swoim homoseksualizmem. Niedługo później jednak Emily wyznała wszystkim, że jest lesbijką i wróciła do Mayi. Ich związek jednak nie trwał długo gdyż mama Emily znalazła w torbie Mayi narkotyki, co od razu wyznała jej rodzicom. Została przez nich wysłana na odwyk. Gdy powraca, znowu wraca do Emily i ich związek wydaje się stabilny i silny. Ich relacje kończą się jednak gdy Emily dowiaduje się że Maya znowu bierze narkotyki. Kłócą się, a Maya gdzieś znika. Okazuje się, że chce pojechać do Los Angeles. Prawdopodobnie nie udało jej się to, gdyż sytuacje wykorzystał Lyndon, jej były chłopak którego poznała na odwyku. Zabija ją, a jej ciało zostaje przeniesione na podwórko Emily gdzie zostaje znalezione. W 3 sezonie pojawiła się parę razy na filmach, które sama kręciła i na nagraniach z kamer.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki