FANDOM

Ten artykuł dotyczy bohaterki serialu. Zobacz także Melissa Hastings (postać książkowa) .

Melissa Hastings-Thomas lub powszechnie znana pod panieńskim nazwiskiem Melissa Hasting — starsza, pozornie idealna o 6 lat starsza siostra Spencer Hastings, była narzeczona Wrena Kingstona i żona Iana Thomasa. Podejrzewana o bycie "A". W odcinku "UnmAsked" pojawia się jako "Czarny Łabędź". Grana przez Torrey DeVitto.

Różnice między serialem. a książkami  Edytuj

  • W książkach, Melissa ma krótkie blond włosy i niebieskie oczy. W serialu ma ciemne włosy i oczy jak jej siostra Spencer. 
  • W serialu, Melissa była żoną Iana przed śmiercią, podczas gdy w książkach, była tylko jego dziewczyną.
  • Melissa, w książkach chodzi z Darrenem Wildenem. W serialu, nigdy nie było o tym wspomniane . 
  • W książkach, Melissa nie zaszła w ciążę z Ianem. W serialu, zaszła w ciążę, a następnie poroniła. Po stracie swojego drugiego dziecka, okłamała Spencer i każdego, że jest nadal ciąży. 

Ciekawostki Edytuj

  • Nieświadomie całowała się ze swoim przyrodnim bratem Jasonem DiLaurentis.
  • Melissa widziała zdjęcie z obozu Camp May, na którym była Alison, CeCe i detektyw Wilden.
  • Według Garretta w dniu zaginięcia Alison, Melissa rozmawiała z kimś przez telefon i była bardzo zdenerwowana.
  • Melissa była zarówno Czarnym Łabędziem i Królową Kier (drugim był Wilden). Prawdopodobnie za każdym razem była szantażowana.
  • Jason widział jak Melissa i CeCe rozmawiają ze sobą w noc zniknięcia Ali. Nie był jednak tego w stu procentach pewny, ponieważ wcześniej pił alkohol i brał narkotyki.
  • Zakłada się, że Melissa wiedziała o fałszywych stronach w Lodge.
  • Melissa przyznała się, że wysłała Jenne i Shane, aby pilnowały Spencer.
  • Według Spencer Melissa raz zagroziła jej złamaniem kciuków za korzystanie z jej szczotki do włosów.
  • Melissa nieświadomie pochowała żywcem Bethany Young, myśląc, że Spencer w przypływie gniewu zamordowała Ali.
  • Jako jedyna postać, zarówno w serialu i w książce jest biologicznym dzieckiem Veroniki i Petera.

Edytuj

Występowanie (30/95) Edytuj

Sezon 1 (11/22) Edytuj

Sezon 2 (10/25) Edytuj

Sezon 3 (7/24) Edytuj

Sezon 4 (2/24) Edytuj

  • 4x24 A is For Answers

Sezon 5 (6/25) Edytuj

Sezon 6 (2/20) Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki