FANDOM

Morderca Charlotte DiLaurentis to anonimowa postać w Pretty Little Liars i zarazem drugi antagonista sezonów 6B i 7. Jest poszukiwany przez Uber A, który jest przekonany, że Kłamczuchy znają jego tożsamość.

Morderca mógł śledzić Charlotte do kościoła i być może stoczył z nią brutalną walkę. W końcu wykorzystał metalowy pręt do uderzenia jej w szyję, łamiąc ją. Potem zabójca oczyścił paznokcie, aby pozbyć się jakiegokolwiek DNA i zrzucił ciało z dzwonnicy, aby upozorować samobójstwo.

W "Tick Tock, Bitches" Kłamczuchy uważają Alison za winną morderstwa. W domu Alison Emily znalazła czerwony sweter, który należał do blondynki, którą widzieli Aria i Ezra, wchodzącą do kościoła tamtej nocy. W "Hit and Run, Run, Run" ujawniono, że to Ali była Red Sweater Blonde oraz potwierdzono, że nie zabiła Charlotte.

W "Farewell, My Lovely" Mona ujawnia się jako morderca. Spotkała się z Charlotte w kościelnej dzwonnicy, próbując powstrzymać ją przed kontynuowaniem gry. Mona próbowała ją przestraszyć, przystawiając ją do okna wieży, najwyraźniej chcąc ją wyrzucić, ale wycofała się. Zaczęły ze sobą walczyć. Wtedy Mona przypadkowo zabiła Charlotte, przyciskając ją do pręta, który wystawał ze ściany.

Charlotte'sRose

Róża trzymana przez martwą Charlotte

Więcej z Fandomu

Losowa wiki