FANDOM

Spencer ma kolejny koszmar. Cztery dziewczyny są w kinie i omawiają powrót Jasona do Rosewood. Nagle ciemna postać w kapturze wpada na nie z latarką. Kiedy Spencer się budzi Melissa świeci jej latarką po oczach i szuka swojego pierscionka zaręczynowego. Mówi, że zdjęła go, bo jej palce obrzękły ze względu na ciążę. Spencer próbuje dostać się do telefonu Melissy, ale ona skutecznie go pilnuje.

W szkole dziewczyny znalazły sposób by potajemnie się spotykać. Rozmawiają ze sobą w toalecie, gdy ta jest pusta. Kłamczuchy dyskutują, czy mozliwe jest by Melissa ukrywała Iana. Hanna daje im krem do rąk, który ukradła ze sklepu. Dziewczyny są z tego powodu niezadowolone. Jednak Hanna mówi, że shoplifting z Moną jest już nudny. Kiedy ktoś wchodzi do toalety udają, że wcale ze sobą nie rozmawiały.

Spencer dowiaduje się, że Toby dostał pracę stolarza u Jasona.Boi się o Tobyego, bo uważa, że Jason może ukrywać Iana. Spencer jest zdeterminowana, by kupićTobyemu samochód, na który oszczędza i dzięki któremu będzie niezależny.

Hanna je, kiedy zauważa Lucasa. Prosi aby się do niej przysiadł. Lucas mówi jej, że teraz Caleb mieszka u niego. Dodatkowo propnuje Hannie pomoc przy produkcji rocznika.

Aria nie ma z kim spędzić popołudnia, więc wybiera się do Hollis odwiedzić Ezrę. Aria i Ezra całują się na uczelni. Nie zdają sobie sprawy, że scenę widzi Jackie.

Aria jest wstrząśnieta faktem, że uczęszcza w Hollis na te same zajęcia ceramiki co Jenna. Chce zmienić zajęcia, ale Ezra przekonuje ją by dała szansę Jennie.

Aria przedstawia się Jennie jako Anita. Jenna prosi "Anitę" o pomoc w posprzataniu po zajeciach. Jenna pokazuje Arii swoje dzieło. Opowiada o tym jak bardzo chciałaby zobaczyć świetlne refleksy przechodzące przez dzbanek. Opowiada o tym jak kiedyś za młodu pływała i światło pięknie przechodziło przez tafle wody. Orientuje się jednak, że Anita to Aria, wpada w histerię i każe jej wyjść.

Spencer przychodzi do domu Jasona by odwiedzić Tobyego. Jason, mówi jej, że Toby już poszedł. Spencer widzi w środku domu jakiś cień i pyta Jasona kto z nim mieszka. Jednak ten oswiadcza, że mieszka sam. Spencer pyta Melissę, kogo wolałaby ratować, ją czy Iana. Ona odpowiada, że nie ma wyboru pomiędzy siostrą , a mężem.

Spencer boi się spać sama w swoim pokoju. Dzwoni do Emily i prosi ja, by przyszła do niej na noc. Jednak Emily odpowiada, że nie może, bo zakazała im tego terapeutka. Spencer patrzy przez okno i widzi jak Jason okleja okno od strony domu Spencer gazetami, by ukryćto co jest w środku. Spencer przypomina się, że kiedyś Jason miał imprezę z kolegami. Alison przyszła wtedy do domu Spencer szukając schronienia przed pijanymi kolegami brata. Gdy myła jabłko popłakała się. Spencer zastanawia się co też wtedy robili jej chłopcy.

Ashley jest zadowolona z tego, że Tom zmienia swoje nawyki żywieniowe. Chce przekonać Hannę, by dać drugą szansę ojcu. Hanna dowiaduje się, że jej tata ma problemy z Isabel. Isabel zostawia mu jednak wiadomość na telefonie. Przeprasza Toma. Hanna widząc, że jej rodzice znów dobrze się dogadują, kasuje wiadomość.

Lucas dziwi się dlaczego Hanna jest dla niego taka miła. Hanna przyznaje, że ludzie się zmieniają. Widzi, że Lucasowi podoba się Danielle. Rozmawia z nią i przekonuje, że Lucas jest super chłopakiem, z którym warto się umówić.

Emily pisze list od Danby, w którym informuje swoją mamę, że jeśli zostanie w Rosewood High School to dostanie pelne stypendium na uczelni. Drukuje list na kartce podobnej do tych z uczelni i ppokazuje go Kłamczuchom. Aria stwierdza, że to nie fair robić coś takiego. A kłamstwa w przeszłosci wcale im nie pomogły. Emily drze list i wyrzuca go do kosza. Jest więc zdziwiona gdy jej mama dostaje list o takiej samej treści. Pam dostała go od A. W koszu znajduje się nowy list od A informujący o tym, że nie pozwoli, by Emily opuściła Rosewood.

Spencer znajduje pierścionek Melissy z atosterem. Idzie do kantoru i chce go sprzedać, by uzyskać pieniadze na samochód dla Tobyego. Sprzedawca jest nieco sceptyczny widząc tak młodą osobę z takim przedmiotem. Ona obiecuje mu wrócić za dwa dni i odkupić go. Spencer pokazuje Tobyemu samochód, który mu kupiła. Toby jest bardzo szczęśliwy i całują się w nim.

Póxniej Kłamczuchy szpiegują Melissę. Ukrywają się za krzakami i widzą jak Melissa spotyka się z Wrenem. Chłopak daje jej zamkniętą torbę na zakupy.

A odkupiło w kantorze pierścionek Melissy, dając w zamian podkowę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki