FANDOM

W przeddzień Rosewood Charity Fashion Show, Aria, Emily, Hanna i Spencer rozmawiają o tym, ile prób do pokazu mody się nie udało. Rozmawiają również o tym, że Hanna pocałowała Caleba. Do Arii dzwoni Jason, który prosi ją o spotkanie. Umawiają się w samichodzie na zewnątrz. Kłamczuchy myślą, że wiadomosć pochodzi od Ezry. Aria nie prostuje pomyłki.

W samochodzie Jason prosi Arię, aby nikomu nie powiedziała o tym, co dowiedziała się na pogrzebie. Aria zgadza się i jeszcze raz dziękuje za to, że nie zadzwonił na policję w sprawie Mikea.

Ashley i Tom gotują pozegnalną kolację. Hanna jest zła na ojca, bo zawsze ich opuszcza.

Spencer słyszy jak jej ojciec rozmawia z kimś przez telefon. Jest zły, że Jason mieszka w swoim domu. Próbuje z nim o tym porozmawiać. Jednak on mówi, że rozmawiał z Melissą. Jednak kiedy Spencer sprawdza ostatnie połączenia wychodzące, okazuje się że jej ojciec rozmwiał z Jessicą DiLaurentis.

Pam rozmawia z mężem przez telefon. Prosi aby Emily przyniosła dokument od Denby. Pam jest niezadowolona z tego, że tak mało czasu spędza z mężem. Em sugeruje, że powinna wyjechać na dłużej do Teksasu, a ona skończy semestr w Rosewood.

Kłamczuchy spotykają się z Jessicą na obiedzie. Mama Alison stwierdza, że nie myśli o swoim dawnym domu jako o swoim, ale skoro Jason chce w nim mieszkać, nie może mu tego zabronić. Przecież jej dzieci zawsze robią to, co chcą. Daje każdej dziewczynie pudełko z sukienką Ali. Prosi by założyły je na pokaz. To byłoby oddanie hołdu Alison.

Dziewczyny zgadzają się, lecz z wahaniem. Uważają, że obecność Jasona w Rosewood jest dziwna. Tylko Aria uważa, że on robi wszystko, by jak najlepiej poradzićsobie ze smiercią siostry.

Spencer chce rozpocząć przygotowania do pokazu. Jednak Mona pokazuje jej nowy program, który stworzyła podczas gdy Spencer szukała Iana. Spencer jest zła na Monę, że przejęła jej funkcję tylko dlatego, że nie było jej na kilku spotkaniach. Jednak musi przystać na taki obrót sprawy. Mona na DJa mianuje Noela.

Samara pomaga Emily w poprawkach w sukience, którą Em ma załozyć na pokaz. Emily zaprasza Samarę i jej przyjaciółkę na pokaz.

Aria pyta mamę, czy można nie pamietać nic z dłuzszego okresu czasu. Ella uważa, że ktoś może nie chcieć czegoś pamiętać i nie pamieta tego. Potem pomaga Arii w doborze zdjeć Alison na uroczystosć.

Hanna tańczy w swojej kuchni do muzyki, której słucha z iPoda. Kiedy widzi tatę jest zła, bo ją przestraszył. Tom mówi, że zostanie jeszcze na pokazie mody. Hanna uważa, że zostaje dlatego, bo kocha jej mamę, ale nie chce się do tego przyznać i woli je opuścić.

Aria i Jason rozmawiają o pokazie mody. Aria pokazuje mu zdjęcie Ali z dnia jej zaginiecia. Jason stwierdza, że mozliwe, że wykorzystają to zdjecie na pokazie. Aria wypytuje go o noc znikniecia Ali, co znacznie oziebia ich relację.

Mona zarządza całym pokazem, czym doprowadza Spencer do szaleństwa. Hanna nie zaprosiła Caleba na pokaz, nie w pełni uznając go swoim chłopakiem. Toby próbuje uspokić Spencer.

Tuż przed pokazem Samara i Quinna idą na spotkanie z Emily. Widać, że dziwczyny ze sobą flirtują, co denerwuje Emily.

Pam mówi Ashley i Elli o pomysle wyjazdu do Teksasu. One popierają jej decyzję. Na scene wychodzi Jessica Di Laurentis i zapowiada pokaz.

Spencer daje Noelowi płytę, którą Mona kazała jej zanieść. Spencer nie sprawdziła jednak co na niej jest nagrane. Spencer widzi jak jej ojciec i Jessica kłócą się. Hanna opuszcza garderobę w poszukiwaniu szampana. Aria twierdzi, że to zły pomysł, bo zaraz mają wyjść na wybieg.

Ashley zapewnia Toma, że zimne stosunki pomiędzy nim a Hanną wynikają z tego, co dzieje się w okół Alison. Tom komplementuje Ashley i przeprasza ją za to, że nie robił tego kiedy byli razem. Prosi ją do tańca. Hanna przechodzi obok i nadal wierzy w to, że jej rodzice mogą do siebie wrócić.

Hanna wraca z szampanem do garderoby. Emily wyoytuje Samarę o Quinnę. Samra twierdzi, że to tylko przyjaciółka. Jednak mówi, że zwiazek z Emily bardzo długo się rozkręca i nie ma nic przeciwko temu, by ona i Em spotykały się tez z innymi osobami. Caleb przychodzi na pokaz mody, mimo, że nie został zaproszony przez Hannę. Kłamczuchy namawiają ją, by oficjalnie do siebie wrócili.

Pokaz mody się zaczyna, a stroje wszystkim się podobają. Rozpoczyna się część hołdu dla Alison. Na ścianie są pokazywane jej zdjęcia, a Kłamczuchy idą wybiegiem. Nagle zamiast ładnych zdjęć Alison pojawia się przeróbka jej zdjęcia z czarnym oczami, płomieniami wokół i napisem "Suka nie żyje". Kłamczuchy są przerażone. Jessica ucieka ze swojego miejsca. Spencer biegnie do Noela i prosi go aby wyłączył nagranie. On jednak nie może. Spencer odcina dopływ prądu. Po występie dziewczyny chcą pocieszyć Jessicę jednak ona jest zbyt przerażona.

Hanna spotyka Caleba i dziękuje mu za przybycie. Prosi aby na nią zaczekał. Na ścianie pojawia sie napis:"Moje sukienki. Moja gra. Moje zasady.-A". Aria wraca do garderoby po swoje produkty do pielęgnacji włosów. Tam spotyka Noela, który chce obwinic Kłamczuchy za wyczyn z nagraniem. Jednak pojawia się Jason, który obrania Arię.

Pam uspokaja Emily, że nikt w mieście nie podejrzewa jej i je przyjaciółki o puszczenie nagrania, ponieważ były prawdziwie przerazone, gdy zaczęło lecieć. Pam informuje Emily tez o tym, że zamierza wyjechac do Teksasu.

Tata Hanny przyznaje, że wciąż czuje coś do Ashley. Hanna jest szczęśliwa z tego powodu.

Spencer wraca do domu i w kuchni spotyka tatę. Pyta go o rozmowę z Jessicą. On tajemniczo jej odpowiada, żeby trzymała się z dala od Jasona.

Aria wkłada suknie Alison do futerałów. Pyta Jasona dlaczego wrócił do Rosewood. On mówi, że chciał zamknąć wszystkie sprawy połączone z Alison. Następnie proponuje Arii podwózkę do domu. Ona zgadza się. Kiedy odchodzą widać jak świeczki ułozone są w literę "A".

A kupuje parę czarnych, damskich butów przez internet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki