FANDOM

Nicole Gordon jest poboczną postacią, którą pierwszy raz możemy zobaczyć w odcinku "No Stone Unturned". Jest koleżanką Emily i przyjechała do Rosewood do swojego ojca. Pytała Emily, czy nie poleci z nią do Tajlandii w celu pracy nad projektem. Gra ją Rebecca Breeds.

Sezon 6 Edytuj

Nicole poszukuje Emily, aby zapytać jej, czy nie chce pojechać z nią do Tajlandii w celu uczestniczenia w projekcie. Emily mówi jej, że nie może ze względu na obecną sytuację z Sarą. Dostrzegając słabość Emily do Sary, pyta jej, czy dziewczyna odwzajemnia jej uczucia, których jednak Emily szybko się wypiera. Pod koniec odcinka, Aria widzi jak Nicole rozmawia z Ezrą w The Brew.

Ezra i Aria rozmawiają w galerii sztuki, kiedy zjawia się Nicole. Została zaproszona przez Ezrę, który mówi jej, że jest zadowolony, że przyszła. Nicole stwierdza, że nie może się doczekać, aby zobaczyć prace Arii. Jak Aria czuje się nieswojo widząc Ezrę i Nicole razem, więc udaje się do Clarka.

Okazuje się, że gdy była w Kolumbii dla "Habitat For Humanity", została porwana lub zamordowana przez rebeliantów przeciwnych obecnemu rządu. Ezra opuścił Amerykę Południową krótko przedtem z powodu choroby.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię zostało przedstawione jako "Gordon", jednak w artykule w gazecie jest napisane "Johnson"