FANDOM

Paige McCullers jest jedną z bohaterek serialu Pretty Little Liars. W jej rolę wcieliła się Lindsey Shaw.

BiografiaEdytuj

Paige jest utalentowaną pływaczką i dobrym rybakiem co widzimy w This Is A Dark Ride. Należy do drużyny pływackiej w Rosewood High School. W czasie nieobecności Emily, Paige miała zostać najleszą pływaczką w drużynie i osiągnąć swój cel, aby zostać kapitanem. Gdy Emily wróciła poczuła się zagrożona. Znowu była "kulą u nogi" Emily i probówała ją sabotować poprzez zastraszanie. Niedługo po tym Paige przyznała się przed Emily, że jest lesbijką, opowiedziała o jej długim zauroczeniu wobec niej i krótko randkowała z nią. Emily zakończyła ten związek, ponieważ Paige nie chciała się ujawniać publicznie. Znowu zaczęły sie spotykać w Stolen Kisses długo po tym jak Paige ujawniła się publicznie i po morderstwie Mai. Aria, Hanna i Spencer zaczęły podejrzewać Paige o bycie "A" w Single Fright Female, co zezłościło Emily oraz postawiło w nierównej sytuacji wobec Kłamczuch. W Lady Killer, Paige wydawała się oficjalnie czysta w byciu "A", gdy Mona i Toby próbowali ją wrobić w morderstwo Mai.

SerialEdytuj

Wkrótce...

Wkrótce...

Wkrótce...

Wkrótce...

RysopisEdytuj

Paige to młoda dziewczyna w wieku głównych bohaterek. Ma bardziej kobiece kształy niż Emily, ale nadal ma wygląd sportsmenki. Mimo jej drobnej figury dobrze wygląda w męskich ubraniach, które nosi.

Występy (24/95)Edytuj

Sezon 1 (6/22)

Sezon 2 (2/25)

Sezon 3 (11/24)

Sezon 4 (6/24)

CiekawostkiEdytuj

  • Po tym jak Emily narzeka na Paige będącą w drużynie pływackiej, Spencer przypomina sobie jak grała kiedyś za karę z panną McCullers.
  • Paige wydaje się bardzo dobrym zawodnikiem. W jednym z odcinków ukazano jak Emily nie może dorównać dziewczynie w pływaniu.
  • Paige jeszcze przed wydarzeniami z nocy zniknięcia Alison była bardzo zadurzona w Emily, za co blondynka ją szantażowała. Być może dlatego Paige na początku była źle nastawiona do Emily, może myślała, że brała udział w zastraszaniu.
  • Końcówki odcinka The Lady Killer były kręcone kilka razy, z różnymi aktorami w celu wycieku oryginału. W jednej z alternatywnych zakończeń, Paige jest częścią zespołu "A" jako podwójny agent. Ostatecznie okazało się, że był to Toby.
  • Paige była porwana przez stalkera Maii - Lyndona Jamesa który chciał ją zabić. Był to jego plan zemsty na Emily.
  • Cece ujawniła, że razem z Alison obawiały się Paige.
  • Paige została wprowadzona do serialu, ponieważ scenarzyści wpadli na pomysł aby znaleźć Emily obiekt zainteresowania lub miłość, dziewczynę.
  • Paige i Shana były parą w lecie, przed rozpoczęciem trzeciego sezonu. Mimo tego co ich łączyło dziewczyna zakończyła ich związek ze względu na uczucie do Emily.
  • Paige i Caleb chcąc chronić dziewczyny przed A zaczęli współpracować.

CytatyEdytuj

Wkrótce...

GaleriaEdytuj

Wkrótce...