FANDOM

"Reality Bites Me" to pięty odcinek pierwszego sezonu serialu "Pretty Little Liars" i piąty odcinek całego serialu. Po raz pierwszy został wyemitowany 6 lipca 2010r w USA, a w Polsce 30 lipca 2011r. 

StreszczenieEdytuj

Następnego ranka dziewczyny nadal są zmieszane wiadomością od "A" w pokoju Spencer, a na dodatek są przerażone tym video, które zostało nagrane z szafy Spencer, gdy dziewczyny zobaczyły wiadomość. Zostało wysłane do Hanny więc dziewczyny dowiedziały się, że odblokowała swój telefon. Więc poszły na górę zobaczyć szafę, z której nagrany został film. Znalazły w niej szminkę, którą została napisana wiadomość. Aria uważa, że jest to ten sam odcień czerwieni, który używa Jenna.

W domu Arii, Ara\ia słyszy jak rodzice rozmawiają ze sobą. Rozmawiali na temat wyprowadzenia się Byrona. Po wyjściu Byrona, Ella dowiaduje się od Arii, że wie już o tej sprawie od roku. Ella jest zraniona i zaskoczona, ale nie jest zła na Arię.

Za zniszczenie samochodu Seana, Hanna pracuje u jego mamy w poradni dentystycznej z dziećmi. Gdy skończyła już prace na ulicy wpadła na Seana. Sean mówi Hannie, że jeszcze jego samochód jest w naprawie. Ona go zapytała czy pójdzie z nia na zjazd absolwentów, a on odpowiedział, że sie zastanowi. Zaraz po tym blond cheerleaderka odebrała szkona, aby zawieść go do szkoły.

W szkole na korytarzu dziewczyny zastanawiały się kto mógł zostawic im wiadomość na lustrze. Wtedy pan Sheldrake podszedł do Spencer i pogratulował wygranej Złotej Orchideii.

Na chemii Emily zapytała Tobiego, gdzie był zeszłego wieczora (podejrzewała go o bycie"A"). On odpowiedział, że był w The Grille i odrabiał zadanie, bo Jenna słucha w domu swojej muzyki na głos i wtedy on nie może sie skupić.

Aria poszła skotkać się z Ezrą w jego klasie, aby zapytać co robi po lekcjach. On powiedział, że będzie sprawdzał sprawdziany w barze. Aria zapytała czy może z nim iśc, ale on uważa, że to może źle wyglądać jeśli ktoś ich zobaczy razem.

Gdy Hanna była w dordze do pracy do windy która jechała weszła Jenna. Hanna zauważyła, że Jenna używa szminki o tym samym kolerzy, który był na lustrze w wiadomości od "A".

W domu Spencer, Peter siedzi w salonie na kanapie i czyta. Gdy Spencer wróciła do domu przywitał ja jej ulubionymi ciastkami. Spencer wzięła jedno i zapytała czy sprawa z Wrenem już jest nie ważna, ale właśnie usłyszał od pana Sheldraka, że Spencer wygrała Złota Orchideę. (Wren miał rację, że jeśli Spencer osiągnie coś w szkole to tata jej wybaczy.) Peter zaprosił Spencer na debla w tenisa z potencjalnym klientem Andrewem Newhoffem i jego córką.

W pracy Hanna śledziła Jennę do jej piętra i widziała ja jak wchodzi do gabinetu psychiatry. W międzyczasie przyjaźń między Emily i Tobim sie umacnia przez to, że zauważają wspólne zinteresowania. Emily zobaczyła rysunki, które przedstawiały loga zespołów na zeszycie Tobiego. Odkryli, że lubią tą samą muzykę i umówili sie na później w The Grille.

Ciąg dalszy wkrótce...

CiekawostkiEdytuj

  • Keegan Allen (Toby) ujawnił w wywiadzie, że Toby miał zginąć w tym odcinku, ale Marlene zmieniła swoje zdanie. [1]

TytułEdytuj

  • "Reality Bites" to tytuł amerykańskiego komedio-dramatu z 1994r., który reżyserował Ben Stiller, obsadzając siebie, Winone Ryder i Ethana Hawke.
  • "Reality Bites Me" może oznaczań, że rzeczywistość, czyli "A" ciągle dręczy Kłamczuchy.

Główne roleEdytuj

Role drugoplanoweEdytuj

MuzykaEdytuj

  • "Heard It All Before" - Meiko (Aria mówi dziewczynom o liście od "A", który dostała Ella)
  • "I Will Follow" - Katie Herzig (Hanna biegnie do Seana)
  • "Always A First Time" - Jets Overhead (Aria i Ezra flirtuja po lekcjach)
  • "Lie To Me" - Evolove (Aria imprezuje w barze z Ezrąind Hardim)
  • "Somebody Else" - Aidan Hawken (Spencer spotkała Alexa w klubie country)
  • "Light It Up" - Love Grenades (Emily zaproponowała Tobiemu, aby usiadł z jej przyjaciółmi)
  • "All Those Pretty Lights" - Andrew Belle (Emily patrzy na płytę od Toniego leżąc w łóżku)
  • "No Matter How Hard We Try" - Jaylene Johnson (Emily spotyka Toniego w the Grille)

Ważne cytatyEdytuj

Hanna: Pomogę sobie pokonać mój lęk.
Sean: Boisz się dentysty?
Hanna: Dzieci. Twoja mama kazała mi rozdawać słodycze i lizaki sześciolatkom. Nie gryzą w tym wieku, prawda?

Toby [do Emily]: Inność jest dobra. Lubię inność. W tym mieście wszyscy są tacy sami.

Hanna: Przepraszam, ale jeśli masz zamiar oszukiwać to równie dobrze możesz to robić z kimś kto używa swej odżywki do włosów okazjonalnie.
Spencer [dając jej obwarzanka]: Masz. Włóż do ust coś oprócz stopy.

Jenna [do Hanny nakładając na usta swoją szpinkę w windzie]: Lubisz ten kolor?

Ashley: Nie dawaj mu za dużo przestrzeni. Próbowałam tego z twoim tatą i znalazł sobie kobietę w Meryland, która ukończyła szkołę z wyróżnieniem z Wiliam i Mary oraz kocha golfa.
Hanna: Skąd to wiesz?
Ashley: Wygooglowałam ją.

Aria [do Ezry]: Jesteś nauczycielem, ja uczniem, pamiętasz?

Hardy [to Ezra]: Gdy to wszystko się skończy ona odbierze dyplom, a ty skończysz w różowych slipkach... i pomarańczowym kostiumie.

Ezra: Ilu przyjaciołom powiedziałaś?
Aria: Nie powiedziałam.
Ezra: Bo jeśli A wie, to pewnie B i C też, i wszyscy wiedzą.

Sean: Klub do którego dołączyłem to PMC, czyli Prawdziwa Miłość Czeka. No dalej, zażartuj sobie.
Hanna: To coś w rodzaju kółka dziewic?

Spencer: Masz rację. Jestem konkurencyjna. Tylko po prostu nie wiem czy jest co świętować. Tak przy okazji, nie musisz czytać mojego eseju… Ponieważ ukradłam go, ale pójdę wygrać tą wielką, grubą nagrodę, więc zgaduję, że nie masz z tym problemu, bo wygram więc to nie ma znaczenia, prawda?

Ella [do Byrona]: Użyłeś naszej córki żeby ukrywać to przede mną? Jak mogłeś? Już cię nie poznaję.

Spencer: Może zrobił sobie przerwę od siedzenia na ganku i wyrywa głowy wiewiórkom.

Hanna [do Seana]: Co robisz z tą odtłuszczoną latte, kto cię przywiózł?

NawigacjaEdytuj

Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki