FANDOM

Hanna wróciła do domu ze szpitala. Na napisie A na gipsie Hanna ma przyklejoną naklejkę. Hanna podjeżdża wózkiem do lodówki i chce sięgnąć po coś na najwyższej półce. Z lodówki wypada pudełko po lasagne, w którym jest mnóstwo gotówki. Kiedy przychodzą Kłamczuchy, Hanna chce się ich jak najszybciej pozbyć. Kiedy wychodzą dostaje wiadomość: "Jaka matka taka córka-A". Hanna pyta się mamę o rzekomą "pożyczkę". Ashley stwirdza, że Hanna ma teraz tylko zdrowieć, a nie martwić się o nią.

Rodzina Emily w niezręcznym nastroju je śniadanie. Emily przekonuje swoich rodziców by zaprosić Mayę na kolację. Pam jednak nie jest pewna co do "przyjaciółki" swojej córki, ale zagdza się na wizytę Mayi i pyta czy Maya jest na coś uczulona.

Spencer dziwi się, że jej rodzice tak spokojnie przyjęli fakt o tym, że ich córka wyszła za maż za Iana. Veronica stwierdza, że co się stało to się nie odstanie. Wypomina też Spencer, że to ona doprowadziła do rozstania Melissy i Wrena.

Emily informuje Mayę, by założyła na kolację sukienkę. Opowiada Mayi jak dziwni są teraz jej rodzice.

Po zakończonej lekcji angielskiego Aria zostaje w klasie by pomówić z Ezrą. Wyznaje mu, że Noel napisał tą wiadomość na samochodzie Ezry. Ezra nie chce omawiać tego w szkole, więc umawiają się na później.

Mona czując się winna za opuszczenie Hanny w dniu kiedy została potrącona przez samochód, organizuje przyjęcie w jej domu. W szkole zatrzymuje Emily i Spencer i zaprasza je na imprezę. Tymczasem do Fitza przychodzi Noel, który nakazuje mu zmienić jego ocenę na A. Szantażuje go tym , że zna sekret Ezry i Arii.

Ezra patrzy przez okno, gdy do klasy zbliża się Aria. Mówi jej o wizycie Noela w klasie. Rozmowę przerywa im Jenna.

Tymczasem relacja Spencer i Alexa rozwija się. Dowiaduje się, że Alex został zaproszony na międzynarodowy szczyt w Singapurze, który otwarłby mu drogę to kariery tenisisty. Jednak Alex obiecał wujkowi, że będzie pracował. Spencer nie rozumie takiej decyzji, ale ostatecznie ją akceptuje.

Kiedy Maya przychodzi na kolację do Fieldsów okazuje się, że jest uczulona na owoce morza o czym Emily wcześniej nie wspomniała mamie. Maya opowiada historię o tatuażu swojej mamy. Kiedy Pam widzi, że stopa Emily dotyka nogi Mayi wychodzi z salonu.

Hanna nie ma bladego pojęcia o tym, że Mona szykuje dla niej imprezę. Impreza nie jest najlepsza. Noel pokazuje się na niej, a Lucas zbyt dużo pije. Hanna przypomina sobie imprezę na której dziewczyna spadła ze schodów. Wróciwszy do domu Fieldsów: Emily i Maya całują się na ganku na oczach Pam.

Noel zauważa Arię i podchodzi do niej. Ona oskarza go o szantażowanie Ezry. Noel zaprzecza, że prosił Fitza o wyższąocenę i mówi, że ta sytuacja została wymyślona przez Ezrę.

Toby zostaje zwolniony z wiezienia z powodu braku dowodów. Jednak musi chodzić z chipem na nodze. Przez to jest uwięziony blisko swojej siostry przyrodniej - Jenny. Emily podchodzi do siedzącego na schodach swojego domu Tobyego i chce go pocieszyć.

Aria mówi Hannie, że chce wyjść z imprezy. Spencer znajduje Alexa nazewnątrz domu. Siedzi na huśtawce i nie wyglada na zadowolonego. Ktoś złozył jego wniosek na przyjecie do szczytu w Sztokholmie. Oskarża o to Spencer, ponieważ tylko ona wiedziała o tej propozycji. Kiedy odchodzi Spencer dostaje wiadomosć od A.

Hanna i Sean opowiadają historię o nartach, gdy do Seana podchodzi Lucas, który chce go wyzwać na pojedynek. Jest zdenerwowany o to, że Hanna go odrzuciła i chce zrobić wielką scenę. Sean obraża go. Hanna zabiera Lucasa nazewnątrz. Jest zła na niego, że swoją agresję zostawia na Seanie, a nie na niej. Lucas przyznaje, że zniszczył pomnik Alison, bo jej nienawidził. Hanna obiecuje Lucasowi, że to wyznanie zostanie pomiędzy nimi.

Do siedzącego na ganku Tobyego dołącza Jenna. Przyznaje, że wydała go policji, by zatrzymać go bliżej siebie. Toby jest na nią wściekły.

Hanna jest sama w domu i sprząta po domówce. Do domu wraca Ashley, która dziwi się, że w domu była impreza. Od razu zaglada do pudełka po lasagne. Okazyje się, że pieniądze zostały skradzione.

Emily wraca do domu i dowiaduje sie, że jej tata niebawem wróci na misję.

Spencer rozmawia z tatą o sprawie Tobyego, zauważa znaczek na bagażu Iana. Przypomina sobie dzień w którym Ali wróciła z wyjazdu do babci. Miała taki sam znaczek na torbie.

Hanna i jej mama są smutne z powodu skradzionych pieniedzy. Hanna daje Ashley kilka swoich tabletek nasennych. Kiedy jest sama w butelce na pigułki odnajduje list od A, który mówi, że Hanna może odzyskać pieniądze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki