FANDOM

Cieszę się, że słyszę ciebie śpiewającą. Ostatnio byłaś cała roztrzęsiona.
A

Scream For Me jest ósmym odcinkiem piątego sezonu Pretty Little Liars. Jego premiera odbyła się 29 lipca 2014 roku na kanale ABC Family.

OpisEdytuj

Niepewność Hanny i obecna sytuacja powodują coraz więcej kłopotów, kiedy Alison wprowadza się do domu państwa Marin podczas pobytu jej taty poza miastem. Zmuszona do życia z osobą, której stara się unikać, Hanna ucieka się do nadużywania alkoholu i znajduje się w nieprzyjemnej sytuacji.

Tymczasem, Aria czyni honory głównej druhny, kiedy Ella wraca do miasta i planuje swój ślub, natomiast Spencer i Emily wstępują na niebezpieczną drogę, starając się rozwiązać zagadkę martwej dziewczyny z grobu Alison.

WydarzeniaEdytuj

  • Ella powróciła na trzy odcinki.
  • Toby ujawnił Spencer, że zapisał się do akademii policyjnej w Harrisburgu.
  • Declan, instruktor jazdy konnej, powiedział Spencer i Emily, że pani DiLaurentis kazała Bethany zadzwonić do ciotki Jessie.
  • Spencer, kiedy utknęła w stajni wraz z Emily, dostało się coś do oka, co doprowdzi do wizyty u okulisty.
  • Zack otwarcie flirtował z Hanną. Najpierw położył rękę na jej plecach, a potem dał jej swój numer.
  • Alison zdradziła Emily i Spencer, że kazała Noelowi włamać się do domu Hanny, ponieważ potrzebowała kogoś, kto ma znaczenie, kogoś jak mama Hanny, żeby zakończyć wieczne przesłuchania.

StreszczenieEdytuj

Wkrótce

CiekawostkiEdytuj

  • Odczytywanie scenariusza odbyło się 29 maja 2014 roku.
  • Nagrywanie zaczęło się 30 maja, a skończyło 9 czerwca 2014 roku.
  • Na żywo odcinek oglądany był przez 1,8 mln osób, co czyni go odcinkiem tego sezonu oglądanym przez najmniej osób.

Tytuł i znaczenieEdytuj

  • Tytuł został ujawniony w wywiadzie przez eoline i potwierdzony przez Mayę Goldsmith.
  • Tytuł oznacza "Krzycz na mnie".
  • Prawdopodobnie tytuł może być nawiązaniem do włamania Noela do domu Marinów.

ObsadaEdytuj

Główne roleEdytuj

Poboczne roleEdytuj

MuzykaEdytuj

  • "What Child Is This?" Pretty Little Liars Cast (Śpiewa ją chór, kiedy Alison jest przesłuchiwana przez Tannera na temat Shany).
  • "Peaches" In The Valley Below (Hanna pije whisky, podczas gdy Caleb rozmyśla o miejscach, do których mogliby pojechać).
  • "Alright" The TVC (Emily słucha muzyki w swoim pokoju, kiedy przyjeżdża Sydney).
  • "Dust and Bones" Night Terrors of 1927 (Zack napotyka Hannę),
  • "What Child Is This?" The Silver Lake Chorus - (A znajduje się w pokoju Spencer

GaleriaEdytuj

ZwiastunyEdytuj

NawigacjaEdytuj

Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki