FANDOM

Sezon trzeci ma miejsce pięć miesięcy po tym, jak Mona Vanderwaal ujawniła się jako A, które dręczyło cztery główne bohaterki: Arię Montgomery, Hannę Marin, Spencer Hastings i Emily Fields. Pierwsza połowa sezonu dotyczy przede wszystkim tego, czy Garret Reynolds rzeczywiście zabił (lub przyczynił się do morderstwa) byłej liderki dziewczyn, "Królowej Pszczół" - Alison DiLaurentis, oraz tego, kto zamordował Mayę St. Germain w finale sezonu drugiego (UnmAsked). Druga połowa wydarzeń w tym sezonie dotyczy ujawnienia kolejnego A oraz tajemniczego Red Coat, który prześladuje dziewczyny.

Fabuła Edytuj

Spencer Hastings Edytuj

Spencer skupia się na zdobywaniu odpowiedzi na temat śmierci Alison DiLaurentis, podczas gdy jej związek z Tobym Cavanaugh rozwija się. Ujawnianie przez nią kolejne odpowiedzi prowadzą do kłótni z jej siostrą Melissą, której szokujący sekret przy okazji wychodzi na jaw. Veronica Hastings, mama Spencer, zaczyna bronić Garreta Reynoldsa w sądzie przed zbrodnią, którą rzekomo popełnił.

Emily Fields Edytuj

Po śmierci Mayi i kradzieży ciała Alison z jej grobu, Emily zmaga się z tymi sytuacjami podczas ostatniego roku w szkole. Jest zdeterminowana bardziej, niż kiedykolwiek, by znaleźć informacje na temat zabójców tych dwóch dziewczyn. Nie jest już idealna, ponieważ spędza mnóstwo czasu na imprezowaniu i piciu. Zaczyna także pracę w The Brew i znajduje trochę pocieszenia po śmierci Mayi, poznając jej kuzyna, Nate'a St. Germain.

Hanna Marin Edytuj

Hanna jest zdeterminowana, by poznać odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. śmierci Alison, odwiedzając Monę w Radley Sanitarium. Coraz bardziej zbliża się do Caleba Rivers, jednocześnie przechodząc zdradę Mony. Wzmacniają się również jej relacje z Wrenem Kingston, który pracuje w Radley Sanitarium. Caleb nie zgadza się z wizytami Hanny u Mony, więc sam ją odwiedza i mówi, żeby zostawiła Hannę w spokoju. W późniejszych odcinkach sezonu Hanna i Caleb się rozstają. Hanna zostaje również oskarżona o kradzież ciała Alison przez detektywa Wildena. Później Hanna i Caleb wracają do siebie i utrzymują swój związek w sekrecie, by A nie miało możliwości w nim mieszać.

Aria Montgomery Edytuj

Związek Arii z Ezrą Fitz powoduje konflikty w jej rodzinie, wywoływane szczególnie przez jej ojca. Tak, jak reszta jej przyjaciółek, Aria chce znaleźć odpowiedzi. Od finału sezonu drugiego jej rodzice są w separacji i jej mama się wyprowadza. Mówi, że nie jest to wina związku jej córki, tylko niknące wzajemne zrozumienie i coraz bardziej odmienne poglądy w jej własnym. Ojciec Arii wraca do związku z Meredith Sorenson, co daje powód Arii, by założyć swojej mamie konto na portalu randkowym.

Obsada Edytuj

Główna obsada Edytuj

Obsada drugoplanowa Edytuj

Role gościnne Edytuj

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki