FANDOM

Simone jest byłą opiekunka Arii. Wraca do Rosewood, aby odwiedzić rodziców i pomóc Elli w prowadzeniu jej klasy angielskiego i zaprezentowanie się jako doświadczona, niezależna pisarka. Zaprzyjaźnia się z Ezrą podczas jednej ze szkolnych imprez, dzięki sugestii Elli i wielkiemu rozczarowaniu Arii. Simone rozwija znajomość z Ezrą, co jest horrorem dla Arii. Kobieta nie jest świadoma uczuć uczennicy do nauczyciela. Kiedy obie przynoszą mężczyźnie kawę, on orientuje się, że Aria jest zazdrosna. Wtedy mówi, że z Simone tylko się przyjaźni i nie łączy go z nią nic więcej.

Losy w serialu Edytuj

Careful What U Wish 4

PLL114-0209
Simone wraca do Rosewood odwiedzić rodzinę i pomóc Elli z jej klasą. Jest uważana za silną, niezależną pisarkę. Na zabawie szkolnej kobieta razem z Ellą spotykają Arię i wspominają czasy, gdy ta była jej opiekunką. Ella podchodzi do Ezry i przedstawia mu Simone. Później Aria idzie do Ezry z kawą, a ten mówi, że już umówił się z Simone. Zapewnia jednak, że nic pomiędzy nimi nie ma i rozmawiają o pisaniu.
PLL114-0718
Następnie Simone bierze udział w maratonie tańca i rozmawia z Ezrą. Wydaje się szczęśliwa. Całą sytuację widzi Aria, która wrząca z zazdrości rusza w ich stronę. Spencer widzi, że coś jest nie tak i aby zapobiec katastrofie prosi pana Fitza do tańca. To sprawia, że Simone nieświadomie mówi o tym, jakie powodzenie ma ich nauczyciel wśród uczennic.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki