FANDOM

Pretty-little-liars-season-5-epi-8-emily-spencer-main
PLL-Friends-Spencer-Emily-charmed-and-pretty-little-liars-35435923-480-720

sezon 4

Emily-and-spencer-in-keep-your-friends-close

sezon 1

Przyjaźń pomiędzy Emily Fields, a Spencer Hastings. Dziewczyny są ze sobą dosyć mocno związane. Zawsze mogą na sobie polegać. Ich relacje jest także bliska ze względu na przyjaźń Emily z chłopakiem Spencer Toby'm. To on zachęcił dziewczynę do ujawnienia swojej orientacji. Sport jest pasją zarówno jednej, jak i drugiej. Do końca czwartego sezonu ich sytuacje rodzinne były najbardziej ustabilizowane.

Najlepsze momenty : Edytuj

  • Na pogrzebie Alison, Emily i Spencer obejmują się.
  • Kiedy Paige dołączyła do drużyny pływackiej Emily, dokuczała jej z powodu odmiennej orientacji. Spencer zaoferowała, że ją zniszczy.
  • Gdy detektyw Wilden napadł na Emily, pytając o list, który napisała do Alison, Spencer stanęła w obronie przyjaciółki.
  • W drugim sezonie, gdy Spencer zostaje zmuszona do zerwania z Toby'm, dziewczyna prosi Emily aby powiedziała jej ukochanemu, że kogoś ma i że nie mogę być już razem.
  • Kiedy Emily wygrywa zawody pływackie, Spencer przychodzi z gratulacjami.
  • W pierwszym odcinku trzeciego sezonu, kiedy Emily zostaje znaleziona nad rozkopanym grobem Ali, Spencer karze jej spalić ubrania i daje jej swoje.
  • Spencer pociesza Em, gdy dowiadują się o śmierci Mai.
  • Kiedy w trzecim sezonie Spencer i Toby się rozstają to Emily dowiaduje się jako pierwsza.
  • W chwili, kiedy tata Emily trafia do szpitala, Spencer, pomimo kłótni przychodzi, by wesprzeć przyjaciółkę.
  • Po powroci Alison do Rosewood, Spencer dowiaduje się, że nie miała nic wspólnego z jej domniemaną śmiercią. Płacze wtedy ze szczęścia, a Emily ją wspiera.

Kłótnie : Edytuj

  • Udawana kłotnia podczas prac społecznych aby przechytrzyć "A". Dochodzi nawet do rękoczynów.
  • Emily nie podoba się to, jak Spencer się zachowuje po rozstaniu z Toby'm i krytykuje ją za to. Hastings nie pozostaje jej dłużna i z jej ust też pada kilka przykrych słów. Ostatecznie szybko się godzą.
  • Spencer i Emily wybierają się do jednego z koledżów. Spencer idzie tam tylko po to aby zbadać jakiś trop, natomiast Em myśli złożeniu papierów do tej szkoły. Dziewczyna sprzeczają się o to. W kolejnym odcinku Spencer przyznaje, że zarówno ją, jak i Hannę "zrównała z ziemią" i przeprasza za to.
  • W czwartym sezonie Ali chce się spotkać z Emily, ale prosi aby nikomu o tym nie mówiła. Em wyjawia sekret Specer, która w dniu spotkania śledziła ją, przez co spłoszyła Alison. Emily wścieka się na przyjaciółkę. W następnym odcinku spędza czas z Arią, a Spencer kontaktuje się głównie z Hanną.
  • Udawana sprzeczka dziewczyn w Dollhouse aby zmylić Charles'a.

Cytaty: Edytuj

Emily: Wow, pytanie na które Spencer Hastings nie zna odpowiedzi.Interesujące..

Spencer : To nie jest interesujące. Skończyłam Twoją pracę domową?

Emily : Tak, skończyłaś.

Spencer : Może weźmiesz jeszcze prysznic ?
Emily: Myślę, że pięć wystarczy

Emily : Mam zdjęcia Alison z czasów jej śmierci.

Spencer : To nie ma sensu.

Emily : Tak, a widzenie dwóch Jenn niby ma.

Spencer [do Paige o Emily] : Jeśli myślisz, że pozwolę Ci ją skrzywdzić, to nie doceniasz mnie.

Emily [do Spencer] : Dzięki, że mi powiedziałaś...tym razem.

Emily :Czasami, kiedy masz młotek wszystko wygląda jak gwóźdź.
Spencer : Dlaczego mówisz do mnie jak Ben Franklin ?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki