FANDOM

Spencer Jill Hastings jest jedną z czerech głównych bohaterek serii książek "Pretty Little Liars autorstwa Sary Shepard. Na okładkach książek w oryginalnym języku jest przedstawiana przez Aleksandrę Bowen.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Włosy Spencer są długie i jasnobrązowe. Ma mały, zadarty nos, szpiczasty podbródek i usta w kształcie łuku, podobne do ust jej przyrodnich sióstr - Alison i Courtney. Jej oczy są koloru szmaragdowozielonego. Ma także drobną sylwetkę, którą zawdzięcza latom gry w hokeja na trawie.

OsobowośćEdytuj

Jest zdeterminowana, inteligentna i wybitnie uzdolniona. Jest bardzo zawzięta, żeby osiągać sukcesy i być lepszą od swojej siostry Mellisy oraz od Alison, niestety rzadko jej się to udaje. Czasami jej bezwzględna w swoich działaniach. Potrafi być bardzo podstępna i zawsze dostaje to, czego chce.

BiografiaEdytuj

Nie łatwo być idealną, zapytajcie Spencer! Nieważne ile zajęć pozalekcyjnych wpisze do swojego harmonogramu i ile bramek wbije w hokeju na trawie, rodzice nigdy nie będą jej kochać tak, jak jej śliczną siostrę, Melissę. Zemstą za to jest podrywanie chłopaków siostry, którzy zawsze wybierają Spencer.

Mimo, że Spencer jest szalenie inteligentna, zawsze musi konkurować ze swoją najlepszą przyjaciółką, Alison DiLaurentis, która jednocześnie jest jej największą rywalką. Pochodzi z bogatej rodziny, mającej długą historię w Rosewood. Jej rodzice mają wobec niej wysokie oczekiwania. Ma być najlepsza w klasie, zaangażowana w różne kluby i ma chodzić na zajęcia pozalekcyjne.

Spencer straciła dziewictwo z Wrenem, chłopakiem swojej siostry. Całowała się z nim w szopie na czym przyłapała ją siostra i natychmiast zerwała z nim zaręczyny. Przez dłuższy czas Spencer i Wren są w związku, który kończy się zerwaniem z winy chłopaka.

Pewnego wieczora, Spencer trudzi się nad pracą z ekonomii, której bynajmniej nie chce jej się robić. Postanawia 'pożyczyć' pracę domową z laptopa swojej siostry. Wypracowanie okazuję się tak dobre, że nauczyciel zgłasza je do konkursu ogólnopaństwowego "Złota Orchidea".Ostatecznie Spencer wygrywa konkurs, ale nie przyjmuje nagrody i przyznaje się do plagiatu, co znacznie pogarsza jej relacje z rodziną.

Myśli Spencer często zaprząta sprawa zaginięcia i morderstwa Alison DiLaurentis. Wspomnienia wracają i dziewczyna zaczyna podejrzewać, że to ona zabiła Alison. Jej siostra mówi jej, że jest za mało wyjątkowa, by móc kogoś zabić, co pozwala fałszywie wierzyć Spencer, że to Melisisa zabiła Alison.

Później Spencer odkrywa, że jej ojciec miał romans z Jessicą DiLaurentis, oraz że Alison, Courtney i Jason są jej przyrodnim rodzeństwem. 

Przez krótki czas Spencer spotyka się ze swoim szkolnym rywalem, Andrew Campbellem. Ich związek nie trwa jednak długo i dziewczyna porzuca Campbella na Balu Lisa.

Kłamczuchy

Przed zaginięciem Alison, Spencer nie dostała się do reprezentacji hokeja Rosewood Day w przeciwieństwie do Ali.

W szkole podstawowej zwyciężyła w Prezydenckim Turnieju Fitnessu 4 razy.

W 7 klasie zajęła 2. miejsce w konkursie geograficznym.

Zawsze przygotowywała album roczny, grała we wszystkich przedstawieniach i brała 5 lekcji aktorstwa tygodniowo. Jest wiceprzewodniczącą klasy.

Ma 2 labradory o imieniu: Rufus i Beatrice

ZwiązkiEdytuj

  • Ian Thomas: Całowała się z nim, kiedy był w związku z Melissą, ale nie flirtowali ze sobą w przyszłości.
  • Wren Kim: Byli ze sobą potajemnie przez chwilę, Spencer straciła z nim dziewictwo, ale ich związek rozpadł się dość szybko.Jednak w ostatniej części znów się spotykają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki