FANDOM

Tajemnice Ali
Arc 1, Książka 0.5
Tajemnice Ali
Autor Sara Shepard
Wydawca Wydawnictwo Otwarte
Data publikacji 19 marca 2014
Liczba stron 304
Seria
poprzednia
-
następna
Kłamczuchy
Alis-Pretty-Little-Lies-Book-Cover

Tajemnice Ali to prequel serii Pretty Little Liars autorstwa Sary Shepard, będący drugą dodatkową powieścią serii. Oryginalnie został wydany przez HarperTeen 2 stycznia 2013r., chociaż już w grudniu 2012r. można go było kupić w niektórych sklepach. W Polsce ukazał się nakłedem Wydawnictwa Otwartego 19 marca 2014r.

Książka opowiada historię z perspektywy Courtney DiLaurentis, a nie Hanny, Spencer, Arii czy Emily . Dzięki temu możemy dowiedzieć się, co myślała o Kłamczuchach. Akcja toczy się przed zniknięciem Courtney i daje obraz tego, jak wyglądało wcześniej życie w Rosewood.

OpisEdytuj

Dawno temu Emily, Aria, Hanna i Spencer nie wyróżniały się niczym spośród uczennic swojej szkoły, za to Alison DiLaurentis błyszczała jako szkolna gwiazda. Każda dziewczyna marzyła, by dołączyć do jej paczki. Każdy chłopak chciał umówić się z nią na randkę. Życie księżniczki nie było jednak usłane różami. Ktoś znał każdy jej sekret i czyhał na najmniejsze potknięcie. Ktoś życzył jej śmierci… Emily, Aria, Hanna, Spencer. Kim były, zanim ich życie zmieniło się w koszmar?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki