FANDOM

Kłamczuchy rozmawiają o śmierci Iana. Emily jest niepwna listu pożegnalengo i chce sama skupic się nad rozpatrzeniem go. Do dziewczyn przybywa Garrett, który informuje je, że Ian był martwy od tygodnia. To znaczy, że wiadomosci do dziewcząt docierały od A.

W domu Hastingsów Melissa jest smutna i w szoku. Do domu cały czas dzwonią dziennikarze. Ponieważ Ian nie miał zbyt dużej rodziny, obowiązek pogrzebu spoczął na rodzinie Spencer. Veronica nie chce go urządzać, ale Spencer stwierdza, że to będzie dobry pomysł na pożegnanie się Melissy z Ianem.

Caleb odwiedza Hannę, by zobaczyć jak ona się czuje po traumatycznym zdarzeniu. Hanna jest jeszcze na niego zła, ale widzi, że jego wizyta jest szczera. Ashley jest zła na córkę za nieodebranie telefonu. Mówi, że przez śmierć Alison boi się o Hannę za każdym razem, gdy ona wychodzi z domu.

Aria siedzi na biurku Ezry w Hollis i opowiada mu o szczegółach znalezienia ciała Iana. Kiedy mają się pocałować, do pokoju wchodzi Jackie. Ezra przedstawia Arię jako swoją byłą uczennicę, nie jako przyjaciółkę. Jackie nazywa Ezrę pseudonimem, przec co Aria staje sie zazdrosna.

Emily idzie odebrać paczkę. W pracowniku rozpoznaje człowieka, który wreczył im pieniądze za ngrania -Logana Reeda.

Veronica przeprasza Spencer za to, że nie ufała jej w sprawie z Ianem. Mówi, że jest dumna z córki, która przez wzgląd na siostrę chce pogrzebać Iana.

Emily odkrywa, że list Iana składa się z kilku woadomosci napisanych do Kłamczuch przez A.

Spencer stara sie znaleźć niedrogi pierscionek dla Melissy, aby oddać go jako jej. Okazuje się, że takie pierścionki są bardzo drogie. Dostaje SMS-a od A:Mamusia przytuliła złodzieja? Powiedz prawdę Spence, albo odzyskasz obrączkę w najgorszym momencie. -A".

Czarna zakapturzona postać próbuje włamać się do domu DiLaurentisów. Jednak Jason łapie ja. Okazuje się, że włamywaczem jest Mike. Jason zamiast zadzwonić na policję, przyprowadza Mike do domu. Aria jest mu za to wdzięczna. Jason stwierdza, że ma dosć policjantów, a złapanie jest juz nauczką dla Mikea. Dodatkowo chciał sprawić przyjemność Arii, w której potajemnie się kocha. Okazuje się, że Mike włamał się do domu Em i ukradl sprzęt campingowy. On też popchnął Arię w domu Spencer. Aria obiecuje, że nic nie powie rodzicom jeśli Mike nie zrobi tego ponownie.

Do szkoły przybywa przybrana matka Caleba. Hanna jest na nią zła, za to, że zdobywa pieniadze za Caleba, a tak naprawdę traktuje go jak śmiecia. Jeszcze do tego obwinia go, że wygląda źle w szkole przez niego. Hanna jest oburzona. Mówi matce Caleba, że ma mu zapłacić tyle, ile jest ustanowione przez rząd. Jeśli nie jej mama(adwokat) wniesie pozew do sądu i kobieta poniesie znacznie wieksze straty. Potem Caleb odwiedza Hannę i dziękuje jej za to co zrobiła. Kiedy Caleb ma już wyjść, Hanna całuje go.

Przed lekcją angielskiego Emily mówi dziewczynom, że A jest autorem listu. Dla Kłamczuch to przearażajaca wiadomość, bo już nie są pewne, czy Ian zabił Alison.

Emily powraca do miejsca, gdzie spotkała Logana. On mówi, że został wynajęty do dostarczenie pieniędzy. Jednak zamawiającym usługę była kobieta, nie mężczyzna.

Spencer chce pomóc jakoś siostrze. Jednak ona tylko milczy.

Hanna rozmawia z mamą o tym czy ma pójść na pogrzeb Iana. Ashley mówi, że ona nie była na pogrzebie swojego ojca i cały czas tego żałuje.

Emily chce podzielić się tym , co uzyskała od Logana. Jednak Spencer jest bardziej zainteresowana tym, co czuje jej siostra. Emily wyjawia więc informacje Garrettowi. Ten daje łapówkę Loganowi i prosi by opuścił miasto, co skutkuje zakończeniem dochodzenia Em. Dzwoni również do Jenny i mówi jej, że wszystko jest załatwione. To prawdopodobnie ona zatrudniła Logana.

Mama Spencer zaprosiła wszystkie Kłamczuchy na pogrzeb, żałując, że wcześniej je odseparowała. Na pogrzebie zjawia się Ezra. Zapytany przez państwa Montgomerych o powód przyjścia, stwierdza, że zrobił to by wesprzeć wszystkich swoich byłych studentów.

Ian jest grzebany. Kłamczuchy biorą w soje ręce grudki ziemi i wsypują je na trumnę. Dziewczyny zauważają na ławce Iana. Mają o nim złe zdanie. Tylko Aria przedstawia go w dobrym świetle. Do Arii podchodzi Ezra i przeprasza za to co powiedział jej rodzicom. Aria jest zła na niego za to, że nie przyznaje się do ich przyjaźni.

Aria podchodzi do Jasona. On wyznaje je, że podejrzewał, że to on mógł zabić Alison. Nic nie pamieta z nocy jej zaginięcia. Wie, że pod wpływem środków psychoaktywnych cachowuje się gwałtownie. Pokazuje Arii kartkę, którą znalazł w kieszeni dzień po ferelnej nocy. Jest na niej napisane "Wiem, co zrobiłeś". Jason uważa, że to on powinien umrzeć, a nie Alison.

Po pogrzebie Melissa jest gotowa naprawić swoja relację z siostrą. Przeprasza Spencer za to, że wybrała Iana, nie ją. Spencer ma zamiar przyznać się do tego, że sprzedała jej pierścionek. Nagle w torbie Spencer dzwoni telefon. Okazuje się, że to telefon Iana, który podłożyło A. Melissa jest zła na siostrę. Uważa, że to ona wysyłała jej wiadomosci rzekomo od Iana. Mówi, że nigdy jej tego nie wybaczy.

Ella nie może uwirzyć, że kiedyś była w takich dobrych stosunkach z Ianem. Mike informuje rodziców, że wychodzi na spotkanie z przyjaciółmi.

Kłamczychy spotykająsię, bo Emily dostaje komunikat, aby przyjść na cmentarz. Według mapy, którą schowało A włożyło do torebki Em, dochodzą do grobu Alison. Następnie widzą materiał na którym wyswietlony jest film z nocy zaginięcia Alison. Teraz ma kolejne sceny. Alison wstaje z ziemi, Ian zakłada kurtkę i odchodzi. To nie on zabił Alison. Teraz wierzą, że samobójstwo Iana może być sfingowane. Idą szukać projektora. Jednak A już go zabrało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki