FANDOM

"The Homecoming Hangover" jest siódmym odcinkiem pierwszego sezonu

serialu "Pretty Little Liars" i siódmym odcinkiem całego serialu. Po raz pierwszy został wyemitowany 20 lipca 2010r. w USA.

Streszczenie Edytuj

Odcinek rozpoczyna się gdy dziewczyny poszukują Emily myśląc, że Toby coś jej zrobił, podejrzewają go o bycie A. Poszukiwania są bezskuteczne, Aria postanawia kolejny raz do niej zadzwonić, Emily jednak nie odbiera, dziewczyny słyszą w oddali dzwonek zagubionej koleżanki. Idą w jego stronę. Na korytarzu bez właścicielki leży telefon. Dziewczyny zaczynają coraz bardziej się martwić. Wchodzą do klasy gdzie leżą porozwalane szafki i potłuczone szkło, na podłodze zauważają krew. Uznają, że tu właśnie Emily była z Tobym.

Toby jedzie samochodem jest zraniony na policzku, wygląda na wstrząśniętego i przerażonego. Na tylnych siedzeniach leży nieprzytomna Emily z poważnie wyglądającą raną na głowie. Toby podjeżdża do szpitala, gdzie zewsząd słychać wycie karetek. Zmartwiony spogląda na swoją nieprzytomną koleżankę.

Aria i Spencer są u siedzącej na łóżku Emily. Rozmawiają o relacji Tobiego i Jenny. Byli ze sobą choć są przyrodnim rodzeństwem. Gdy Alison wrzuciła bombę do ich domu nakryła ich na ich "sekrecie". Dziewczyny podejrzewają, że Toby zabił Alison, przez to, że później go przez swoje odkrycie szantażowała, sądzą, że chce teraz zabić i je. Emily ma wątpliwości co do ich wersji wydarzeń, co tłumaczy tym, że Toby zamiast ją zabić zawiózł ją do szpitala.

Pam Filds rozmawia z policjantem o partnerze swojej córki na balu, który jak zarejestrowały kamery przywiózł ją do szpitala. Po tym jak oddał ją pielęgniarce uciekł. Pam twierdzi, że Ben (były chłopak Emily, jednak ona myśli, że wciąż aktualny) zadzwoniłby w razie takiego wypadku. Zdziwiony policjant odpowiada, że z listy wynika, iż była z Tobym Cavanaugh. Zaskoczona Pam ukrywa swoje uczucie i stwierdza, że coś jej się pomyliło, ale wiedziała o tym. Pyta się o jego położenie. Policjant mówi, że wziąwszy motocykl uciekł, po czym chce się dowiedzieć czy Emily czegoś jeszcze nie wie.

Emily rozmawia z Arią i Spencer o swoich zeznaniach. Powiedziała, że potknęła się na spacerze, nie chciała mówić prawdy przed porozmawianiem z dziewczynami.

Hanna podchodzi do rozmawiającej z policjantem Pam pytając się o możliwość odwiedzenia Emily, pani Filds zgadza się jednak dodaje, że Emily musi troszkę odpocząć. Policjant mówi, że ma jeszcze kilka pytań, jednak Pam zbywa go twierdząc, że to co zeznała musi wystarczyć. Umundurowany dodaje, że może sobie coś jeszcze przypomni, i że możliwe go chroni, może się go bać. Pam twardo stwierdza, że jego córka nie kłamie, policjant mówi, że każdy kłamie.

Aria i Spencer mówią Emily aby policji powiedziała wszystko prócz akt. Wchodzi Hanna i narzeka na duża ilość policjantów w Rosewood, nie mogła przez to podkraść się do gabinetu psychiatry i odłożyć akta, dodaje, iż wiedzą już o ich ukradzeniu. Do Ari esemesuje mama, która traktuje teraz swoją córkę jako pośrednika między sobą a swoim mężem. "Nie piszą do siebie nawet esemesów" stwierdza Aria. Wstaje z łózka mówiąc, że idzie, Spencer robi to samo. Oburzona Hanna twierdząca, że dopiero co przyszła zostaje. Emily pyta się Hanny dlaczego miała przypuszczenia, że pójdzie na bal z Mają, blondynka przyznaje, że dostała zdjęcie od A, gdzie dziewczyny się pocałowały. Marin nie rozumie dlaczego poszła z Tobym a nie z Mają. Emily twierdzi, że wie już czego chce, ale teraz wszystko się zmieni. Hanna jest za tą opcją sądząc, że teraz jej przyjaciółka nie będzie musiała kogoś udawać, i że taką i taką Emily kochają. Emily ze smutkiem w głosie mówi, że rodzice tego nie zaakceptują.

Spencer szuka w restauracyjnej kuchni Alexa. Znajduje go. Alex jest dzisiaj kucharzem, ponieważ zwolniono sporo osób. Spencer chce z nim porozmawiać, jednak chłopak twierdzi, że Melisa wszystko mu wczoraj wytłumaczyła. Spencer chce spróbować z nim jeszcze raz, prosi o szanse. Alex zgadza się pod warunkiem, że to on wszystko zaplanuje, dziewczyna się zgadza.

Aria zostawia wiadomości głosowe Ezrze, prosząc o telefon. Ella wchodzi do pokoju córki dając je jakiś prezent. Mike z kijem do lacrossa mówi jej o dzisiejszym meczu pytając, czy zając jej miejsce. Ella nie chcąc konfrontować się z mężem twierdzi, że dzisiaj odpuści, Mike jest zawiedziony. Ari też nie podoba się zachowanie mamy. Prezent jest od Seana z podziękowaniami za wczoraj. Montgomery jest rozczarowana, miała nadziej, że te kwiaty są od Ezry

Do Emily przychodzi Jenna , która podobnież nalegała na tę wizytę. Niewidoma upiekła dla niej ciasteczka. Marshall sympatycznie rozpoczyna rozmowę, jednak Emily bez owijania w bawełnę chce dowiedzieć się o prawdziwym powodzie jej wizyty. Jenna martwi się o Tobiego, pyta się czy nie wie gdzie może być. Dodaje, że policja szuka jego akt i boi się, że wpadły w niepowołane ręce. Jenna dowiaduje się, że dziewczyny czytały te akta, jednak Emily obiecuje, że nikomu nie powiedzą. Jenna smutno mówi, że tak samo mówiła Allison jednak nie dotrzymała słowa, gdy ją odwiedziła. Po chwili stwierdza, że Emily jest jej winna te akta.

Lucas i Hanna rozmawiają o balu i o zdjęciach. Przychodzi Sean aby ustawić się do zdjęcia z Hanną. Jest na nią zły za wczoraj co jeszcze bardziej widać gdy do dziewczyny dzwoni Emily. Blondynka nie odbiera.

Emily zostawia przyjaciółce pocztę głosową. Przychodzi mama, która chcąc spędzić wspólnie ze swoją córką czas zabiera jej telefon, twierdząc, że nie będzie jej potrzebny.

Hanna i Sean ustawiają się do zdjęcia. Lucas instruuje ich co do ich pozy. Hanna między czasie próbuje przeprosić chłopaka, jednak tamten ją ignoruje.

Emily rozmawia z mamą o Tobym broniąc go. Pam Fils jest niezadowolona z córki bojąc się reakcji sąsiadów. Emily ucina wątek mówiąc, że chce jej się spać.

Sean wyżywa się na Lucasie, gdy coś mu się nie spodobało, Hanna go broni uśmiechając się sympatycznie do fotografa.

Aria rozmawia z tatą o meczu i mamie. Dowiaduje się, że (co jest decyzją Elly) tata się wyprowadza. Jest zła na tatę, że ten się poddaje zamiast walczyć o względy mamy.

Ktoś dzwoni do domu Emily, pani Pam idzie otworzyć gościowi. Młoda Filds korzystając z okazji bierze swój telefon.

Hann, Spencer i Aria wychodzą z samochodu w jakimś lesie. Hanna chce pozbyć się akt, lecz dziewczyny chcą ją powstrzymać, mówiąc że dadzą to na policje jako niezbity dowód. Hanna boi się, że dowiedzą się iż to ona to ukradła. W międzyczasie dzwoni Emily, jednak nie może się dodzwonić, ponieważ dziewczyny zostawiły telefony w samochodzie. Spencer i Hanna kłócą się co zrobić z aktami, Aria mając tego dosyć porywa papiery i wrzuca je do rzeki. Dostaje esemesa od Emily aby nie niszczyły akt, jednak jest za późno.

W szkole Emily narzeka Spencer na mamę. Hastings dostaje esemesa od Alexa, który odwołuje ich spotkanie, tłumacząc się pracą. Jednak Spencer wie, że w poniedziałki klub jest zajęty.

Aria idzie do sali od literatury mając nadzieje, że spotka tam Ezrę, jednak jak się okazuje jest tam nowa nauczycielka.

Przy szafkach Emily spotyka się Jenne, która pyta się o akta, jednak Emily mówi prawdę, że już nikt ich nie ma, Jenna ma nadzieje, że to prawda.

Lucas i Hanna ustalają kwestie zdjęć.

Spencer przychodzi do restauracji, gdzie pracuje Alex. Nie spodziewa się go tam, jednak okazuje się, że dziś kuchnia jest czynna i Alex jej nie okłamał. Dziewczyna pomaga mu w przygotowywaniu dań, zakładając wpierw siatkę na włosy.

Sean zatrzymuje Arie na korytarzy pytając się o prezent. Aria mówi, że Hanna go kocha i nie było to właściwe posunięcie. Nastolatkowie są chwilę później świadkami bijatyki Maika z jakimś kolegą. Aria nie dowierza, że takie coś miało miejsce.

Lucas i Hanna oglądają śmieszne videa. Lucas przyznaje potem, że bał się Alison i jej bandy, ponieważ cały czas go wyśmiewała i dokuczała mu. Hanna chce rozchmurzyć kolegę przyznając, że ją też przezywała. Lucas nie rozumie powodu, dla którego Hanna przyjaźniła się z dziewczyną, której wychodziły z uszu węże, Hanna tłumaczy, że przy niej człowiek czuł się kimś wyjątkowym.

Spencer szukając jakiegoś składnika natrafia na swoje zdjęcie, gdzie ma dorysowane rogi, obraża się na Alexa, smucąc się że tak właśnie postrzegają ją ludzie.

Emily mówi Mai, że już nie wstydzi się tego kim jest i nie wstydzi się i pocałunku na zdjęciu. Maja najwyraźniej jest z tego zadowolona.

Państwo Montgomery kłócą się po wyjściu od dyrektora. Byron nie chce odchodzić z domu, sądząc, żę tak pomogą swoim dzieciom, jednak Ella nie chce widzieć męża w domu.

Aria puka do mieszkania Ezry, jednak nie ma żadnego odzewu, wiedząc gdzie pan Fitz trzyma klucze wchodzi do jego mieszkania. Słyszy jak ktoś zostawił Ezrze pocztę głosową z informacją o pracy.

Sean przychodzi do Hanny. Przepisał jej lekcje z angielskiego. Hanna włącza śmieszny filmik, z którego się śmiała z Lucasem jednak Seana on nie bawi.

Spencer uśmiecha się widząc ruszającego biodrami Alexa, które jednocześnie gotuje. Chłopak porywa Spencer w seksowny taniec, który kończy się namiętnym pocałunkiem.

Arii jest smutno na myśl o wyjeździe Ezry.

Emily jadąc samochodem widzi policjantów koło domu Jenny i Tobiego. Marshall płacze.

Do domu Montgomerych przychodzi Mike. Aria próbuje mu wytłumaczyć, że może tak będzie lepiej z wyprowadzką, jednak on się z tym nie zgadza.

To Ella wyjeżdża z domu, rozmawiając po krótce z mężem.

Dziewczyny (Spencer, Emili i Hanna) rozmawiają. Emily po tym co zobaczyła obawia się, że Toby nie żyje, dostaje esemesa

" Dzięki, że pozbyłyście się Tobiego -A"

Przez to czarnowłosa jeszcze bardziej się załamuje.

SCENA Z A: A ( Mona) zbiera kartki z akt, które Aria wrzuciła do rzeki

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku zagrała Sara Shepard autorka książek PLL , wcielająca się w rolę nauczycielki pracującej na zastępstwo Ezry Fitza, który był w tym czasie w Nowym Yorku.

Główne role Edytuj

Role drugoplanowe Edytuj

Cytaty Edytuj

Aria:Wszystko było w tych aktach.

Spencer:Coś było między Toby'm i Jenną. Coś więcej.
Aria:Kręcili ze sobą.
Emily:Tak romantycznie?

Spencer:Nie wiem, czy to takie romantyczne.

Hanna[do Emily]: Byłaś Emily z Benem i jesteś Emily z Mayą. Kochamy Cię. Nikt tego nie zmieni.

Hanna: Powiedziałeś mu, że robimy zdjęcia?

Lucas: Carlowi? Dwa razy. Siedzi tu już 30 lat. Nic nie ogarnia. No i ta wódka.

Hanna: Spałam trzy godziny. Wyglądam jak Carl po wódce.

Hanna[do Spencer]: Złapali Cię na kradzieży eseju i zrobili Ci zdjęcie do gazety.Ja ukradłam okulary i sprzątałam u dentysty.

Lucas: Alison była wcieleniem zła.

Ella[do Byrona]: Nie masz prawa robić mi wykładów. To ty zniszczyłeś tę rodzinę.

Nawigacja Edytuj

Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki