FANDOM

Ten artykuł dotyczy bohatera książki. Zobacz także Toby Cavanaugh .

Toby Cavanaugh był starszym, przyszywanym bratem Jenny. Chłopak zaprosił Emily na Bal Lisa, lecz ta posądziła go o bycie A i zabójstwo Alison, więc chciała jak najszybciej od niego uciec. Razem rozmawiali o jego sekrecie. Powrót dla Toby'ego i natłok złych sytuacji spowodowały, że chłopak popełnił w lesie samobójstwo przedawkowując leki.

Wygląd Edytuj

Toby był przedstawiony jako wysoki, chudy i blady chłopak. Posiadał ciemnobrązowe włosy, niebieskie oczy i wydatne kości policzkowe.

Biografia Edytuj

Toby posiadał bardzo złą reputację w gimnazjum. Był uważany za bardzo zboczonego i strasznego co powodowało wiele plotek na jego temat w Rosewood Day. Choć jego rodzice nie lubili, gdy ich syn podkradał fajerwerki i zastraszali go, że wyślą go na uniwersytet w Maine.

Pewnej nocy, gdy Alison, Emily, Hanna, Aria i Spencer urządziły nocowanie, Toby w tym czasie podglądał je jak się przebierają. Zaczęły krzyczeć, gdy go zobaczyły, a on w odpowiedzi się uśmiechnął. Gdy dziewczyny chciały wyrazić swoje oburzenie, on uciekł do domu i chciał molestować Jennę. Podczas tej sytuacji, chłopak zobaczył ruch na podjeździe, odwrócił się zauważając Ali patrzącą się wprost na niego z petardą w ręce. Fajerwerki uderzyły w domu, oślepiając Jennę. Toby wiedziąc kto zrobił to całe zdarzenie, podszedł do Ali i powiedział, że poinformuje policję. Ali jednak tez miała na niego haka, bo widziała jak napastował swoją siostrę. W rezultacie Toby został wysłany do Maine.

Trzy lata po zniknięciu Alison, Toby wraca do miasta. Nie jest już jednak przerażającym chłopcem, którego wszyscy unikają, jego wygląd się zmienił i wyprzystojniał. W swojej poprzedniej szkole, Tate Prep, był częścią zespołu pływackiego. Spotyka Emily, gdy była napastowana przez swojego chłopaka Ben'a. Pomaga jej, gdy traci przytomność i zabiera ją do domu. Kłamczucha budzi się w jego samochodzie i zaczyna krzyczeć. Chłopakowi udaje mu się ją uspokoić, zaczynają rozmawiać i Fields uważa, że zmienił się na lepsze. Znowu spotykają się na zawodach pływackich Rosewood-Tate, gdzie się całują przed startem. Fotograf robi im zdjęcie flirtując z wrogiem. Chcą być miły Toby zabiera ją na bal Lisa. W środku przyjęcia para ja opuszcza i odjeżdżają samochodem chłopaka.

Jednak dobry humor zostaje przerwany, gdy Emily mówi mu o swojej orientacji i wspomina Alison. Toby mówi jej, że nienawidził Alison i cieszy się, że spotkał ja taki los. Emily jest przerażona tym co usłyszała i myśli, że to on jest morderca jej byłej przyjaciółki. Wyskakuje z samochodu i ucieka, lecz on podąża za nią do jej domu, gdzie dziewczyna mówi, że zna jego sekret. Chłopak źle ja interpretuje i myśli, że wie o Jennie. Próbuje jej się wytłumaczyć mówiąc, że bardzo tego żałuje i nie che do tego wracać. Fields myśli, że mówi cały czas o Ali i jest oburzona. Błaga ją, by nikomu nie mówiła, bo nareszcie ma normalne życie, ale ona karze mu wyjść. Toby idzie do lasu za domem Emily, gdzie przedawkowuje leki i umiera. Następnego dnia jego ciało zostaje znalezione.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki