FANDOM

Ten artykuł dotyczy bohatera serialu. Zobacz także Tom Marin (postać książkowa) .

To niesamowite, ile szkody można uczynić, mając tylko i wyłącznie dobre intencje.
Tom Marin

Tom Marin to drugoplanowy bohater Pretty Little Liars . Jest ojcem Hanny i byłym mężem Ashley. Nie wiadomo dokładnie, dlaczego się rozwiedli, ale miało to miejsce na krótko przed wydarzeniami w odcinku "The First Secret". W jego rolę wcielił się Roark Critchlow.

Biografia i osobowośćEdytuj

Tom nie pojawia się często w serialu. Kiedy poznajemy rodzinę Marin w odcinku "Pilot" Tom i Ashley są już po rozwodzie. Ashley wpada na Ellę i okazuje się, że kobieta nie miała pojęcia o ich rozwodzie. Oznacza to, że miał on miejsce po zniknięciu Alison, kiedy Montgomerowie wyjechali do Islandii. Jednakże w odcinku "The First Secret", który rozgrywa się przed zniknięciem Ali i przed wyjazdem Arii z rodziną, są już w separacji. Wskazuje to, że separacja miała miejsce w roku 2008 przed wydarzeniami ukazanymi w serialu. Pierwszy raz ojciec Hanny pojawił się, kiedy dziewczyna, nie radząc sobie z rozstaniem rodziców, zaczęła kraść. Po tym, jak została aresztowana przyjechał do niej, a także przedstawił jej swoją narzeczoną i jej córkę. Kiedy problem z Hanną został rozwiązany, Tom zniknął z ekranu na praktycznie cały sezon. Pojawił się ponownie, kiedy Hanna znów wpadła w kłopoty.

Hannie trudno jest porozumieć się z ojcem i utrzymywać z nim kontakt, ponieważ ma mu za złe zostawienie jej i Ashley. Jej matka także jest z nim w napiętej relacji. Zdaje się, że, mimo wszystkie, co zrobił, nadal coś do niego czuje. Aktualnie, Tom wziął ślub z Isabel i zamieszkał z nią i Kate, która stała się jego przybraną córką.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Tom jest stosunkowo niski, jak na mężczyznę. Ma krótkie ciemnoblond włosy i niebieskie oczy o surowym wejrzeniu. Zawsze jest nienagannie i elegancko ubrany.

Losy w serialuEdytuj

Wkrótce

WystępowanieEdytuj

Sezon 1 (1/22)Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 4Edytuj

GaleriaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki