FANDOM

Ten artykuł dotyczy postaci książkowej. Zobacz także Veronica Hastings .

Veronica Hastings jest matką jednej z głównych bohaterek Spencer Hastings serii książek Pretty Little Liars autorstwa Sary Shepard.

Wygląd Edytuj

Veronica była przedstawiana jako kobieta o popielato blond włosach i niebieskich oczach. Zawsze ubierała się elegancko i szykownie, by pokazać swoje bogactwo. Uwielbiała nosić ubrania Chanel No. 5. Jej włosy zawsze są idealnie ułożone i wystylizowane przez stylistę o imieniu Uri.

Biografia Edytuj

Veronica spotkała Peter'a w Szkole Prawniczej Yale. Zamierza kontynuować edukacje, lecz musiała je przerwać po pierwszym roku, bo zaszła w ciążę z Melissą. Po tym zdarzeniu matka Peter'a kazała im się pobrać co pokrzyżowało jej plany z powrotem na studia. Kobieta nie mogła ponownie zajść w ciążę przez ryzyko jej zdrowia, jakie wywołała pierwsza, więc ona i jej mąż wynajęli surogatkę Olivię Caldwell, aby urodziła im drugą córkę, Spencer. Mimo, że młodszą córkę Hastings'ów łączy ze swoją biologiczną matką wiele cech np. zielone oczy to nadal jest biologiczną córką Veronicy, bo kobieta dostarczyła Olivii swoje komórki rozrodcze.

Veronica zawsze jest spięta i obsesyjnie dba o swój wygląd. Często upominała swoje córki, jeżeli robiły coś niekorzystnego w miejscach publicznych. Do jej zajęć należało także organizowanie przyjęć charytatywnych i różnych przyjęć. Prócz jej głównych zajęć należy także gra w tenisa, jazda konno i dbanie o wygląd zewnętrzny.

Veronica jest bardzo ostra w stosunku do swojej młodszej córki, Spencer cały czas ją krytykuję i wymaga od niej bycia najlepszą we wszystkim. Traktuje ją szczególnie źle po tym jak dowiedziała się, że Spencer całowała się z narzeczonym Melissy, Wren'em lub kiedy przez małe oszustwo nie udało jej się wygrać Złotej Orchidei.

Po tym, gdy dowiedziała się, że jej mąż ją zdradzał i ma nieślubne córki, rozwodzi się. Była zaskoczona tym, faktem lecz po części o tym wiedziała mówiąc: Wiedziałam. Pytałam się ciebie o to milion razy, ale ty zawsze mówiłeś, że to nie prawda. Szybko wyprowadza się z domu i zamieszkuje w pobliskim apartamencie. Związała się tam z bogatym nieruchomości Nicolas'em Pennythistle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki