FANDOM

Ten artykuł dotyczy przyjaciółki Emily. Zobacz także Zoey, przyjaciółka Samary .

Nie powiedziałaś mi, że pochodzisz z perfekcyjnego miasteczka.
Zoe do Emily

  Zoe to gościnna bohaterka serialu Pretty Little Liars, która po raz pierwszy pojawiła się w czwartym sezonie. Jest organizatorką akcji charytatywnej Habitat for Humanity i przyjaciółką Emily. W jej rolę wcieliła się Rumer Willis.

Biografia i osobowośćEdytuj

Zoe pojawia się po raz pierwszy w odcinku "The Guilty Girl Handbook". Okazuje się, że jest organizatorką akcji charytatywnej Habitat for Humanity, w której brała udział Emily. Były razem na wolontariacie w Haiti latem przed trzecim sezonem. Prawdopodobnie Zoe czuła do Emily coś więcej niż przyjaźń.

Zoe jest opisywana jako "typ dziewczyny, która zmieni świat i jednocześnie nie utraci swojego dotychczasowego poczucia humoru".

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Zoe to dosyć wysoka dziewczyna o delikatnej urodzie. Ma pociągłą twarz, której rysy przywodzą na myśl elfa. Jej charakterystyczną cechą jest kasztanowy kolor włosów.

Losy w serialuEdytuj

The Guilty Girl's Handbook

Zoe2

Ezra mówi Emily, że powinna pozostać w kontakcie ze swoją przełożoną z organizacji Habitat for Human. Dziewczyna dzowni, więc do Zoe, która zatrzymuje się w Rosewood w drodze do innego miasta. Spotykają się przed The Brew. Podczas ich rozmowy dowiadujemy się, że Zoe ma bardzo dobre zdanie o Emily. Zaprasza ją na wolontariat do Nikaragui w przyszłe wakacje i Emily się zgadza.

Występowanie (1/24)Edytuj

Sezon 4 (1/24)Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zoe i Emily były razem na wolontariacie w Haiti.
  • Paige uważała, że Zoe zakochała się w Emily, ale Emily nie chciała w to uwierzyć.
  • Emily obiecała Zoe, że pojedzie na wolontariat w następne wakacje.
  • Nazwa organizacji Zoe "Habitat of Humanity" oznacza "siedlisko ludzkości".

CytatyEdytuj

Zoe [do Emily]: To miasto jest prawie tak fotogeniczne jak ty. Prawie.

NawigacjaEdytuj

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki