FANDOM

Zombie Baby Doll Stalker jest postacią z Pretty Little Liars, mogącą być w Drużynie A albo nawet być samym "A". Obecnie znane są trzy osoby, które miały owe przebranie na sobie: Lucas Gottesman, Garret Reynolds i Mona Vanderwaal.

SerieEdytuj

Sezon 2 Edytuj

The First Secret
Kiedy Alison szukała swojego idealnego kostiumu na u Noela, ktoś zdjął maskę i przymierzył ją patrząc na Alison. Pojawia się ponownie, gdy Alison spotyka Jennę. Tajemnicza postać stoi za nią, a Alison krzyczy "DZIWAK!".
W momencie, gdy dziewczyny przebierają się na imprezę, Zombie Baby Doll Stalker stoi za oknem i patrzy na nie. Zauważają go, jednakże, kiedy Alison podchodzi do okna - ucieka. Pojawia się ponownie na imprezie u Noela.
Dziewczyny podążają za Alison do nawiedzonego domu, gdzie obserwują, że ktoś w tym przebraniu chce dźgnąć nożem ich przyjaciółkę. Nie udaje mu się to i ucieka, a Alison ujawnia, że to był przebrany Noel, który miał pomóc jej nastraszyć pozostałe dziewczyny.
Ponownie na przyjęciu, ktoś w tym przebraniu przebiega koło Ali i krzyczy "SUKA", okazuje się, że to był Lucas. Alison chce podziękować Noelowi za świetne przedstawienie, jednakże się wyjaśnia, że to nie był on bo jego brat zabrał samochód. Wtedy Alison dostaje smsa od "A". Wokół niej jest dużo osób, które pokazane są w owym przebraniu. Jedna wyciąga telefon i zdejmuje maskę, jednak tożsamość nie jest pokazana.

Sezon 3 Edytuj

This Is a Dark Ride
Hanna i Aria zauważają ową maskę w Brew, zanim wsiadają do Halloweenowego pociągu. Aria zapewnia przyjaciółkę, że to tylko przebranie i nic więcej. Zombie Baby Doll Stalker pojawia się ponownie, gdy Spencer jest sama i zaciąga ją gdzieś. Zostaje ujawnione, że jest to nie kto inny, jak Garret Reynolds.

Pretty Dirty SecretsEdytuj

TrAde Off
Po tym, jak Lucas rozmawiał z Shaną, ktoś przebrany w ten kostium podchodzi do chłopaka i szepcze coś na ucho. Za kurtyną daje mu do ręki tajemniczą kopertę, a następnie odchodzi.

Sezon 5 Edytuj

How the 'A' Stole Christmas

Zombie Baby Doll Stalker był widziany w tym odcinku jak próbował się ukryć. Okazało się, że to Charlotte DiLaurentis.

Tożsamość Edytuj

Wystąpienia (3/120)Edytuj

Sezon 2 (1/25)Edytuj

Sezon 3 (1/24)Edytuj

Pretty Dirty Secrets (1/8)Edytuj

Sezon 5 (1/25) Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Powiedziała, że to ona zapoczątkowała Drużynę A i wysyłała wiadomości Alison w trakcie Halloween w 2008 roku. Zostało to ujawnione w finale 3 sezonu

NawigacjaEdytuj

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki